بازگشت حاجیان سمنانی از ۲۸ مرداد
کد خبر: 3832863
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

بازگشت حاجیان سمنانی از ۲۸ مرداد

گروه اجتماعی ــ معاون اداره کل حج و زیارت استان سمنان گفت: اولین پرواز بازگشت کاروان حاجیان سمنانی ۲۸ مرداد از فرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام(ره) انجام می‌شود.

بازگشت حاجیان سمنانی از ۲۸ مرداد به خانه

به گزارش ایکنا از سمنان، قدرت‌الله چتری، معاون اداره کل حج و زیارت استان سمنان، امروز؛ 15 مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این کاروان با تعداد ۱۳۵ نفر از شهر دامغان برای بهره‌مندی معنوی به سرزمین وحی اعزام شد که در روز دوشنبه ۲۸ مرداد به کشور باز می‌گردد اظهار کرد: آخرین کاروان اعزامی حجاج استان سمنان در ۱۱ شهریور آینده براساس زمان‌بندی‌های انجام شده از طریق فرودگاه جده عربستان به کشور بر می‌گردد.

چتری ادامه داد: در سال ۹۸ یک‌هزار و ۶۰ نفر در قالب هشت کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی اعزام شدن که هزینه سفر به خانه خدا از استان سمنان در حج امسال در کاروان‌ها از ۲۳۰ تا ۲۴۷ میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تمامی زائران استان سمنان در مکه‌ مکرمه به سر می‌برند، یاداور شد: برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به زائران تمتع، امسال هفت پزشک و پرستار، سه ذبح‌کننده دام و یک مجموعه پنج نفره از عوامل هتل‌داری از استان سمنان به سرزمین وحی اعزام شدند.

معاون حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه امسال ۲ انباردار از استان سمنان به سرزمین وحی اعزام شدند، افزود: تاکنون خدمات‌رسانی به زائران ایرانی حج‌ تمتع بسیار مطلوب بوده است.

انتهای پیام

captcha