خبرنگاران طلایه‌داران عرصه آگاهی هستند
کد خبر: 3833448
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
کرمی:

خبرنگاران طلایه‌داران عرصه آگاهی هستند

گروه فرهنگی ــ رییس خانه مطبوعات استان ایلام گفت: خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران عرصه آگاهی و دانش باید گره‌گشای مردم باشند.

خبرنگاران طلایه داران عرصه آگاهی هستند
به گزارش ایکنا از ایلام، عبدالحمید کرمی، رییس خانه مطبوعات استان ایلام امروز 16 مرداد در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ایلام افزود: امروز فرصتی برای تجلیل از کسانی است که در عرصه خبر تلاش دارند تا درد و دل و مشکلات مردم را به مسئولان منعکس و گره گشایی کنند.
وی با تقدیر از تلاش ها و فعالیت های یک سال گذشته خبرنگاران اظهار کرد: سرمایه اصلی نظام مردم هستند و خبرنگاران تلاش می کنند تا درد و دل های مردم و مشکلات و موانع آنها را به مسئولان منتقل کنند.
وی تاکید کرد: جایگاه رسانه بسیار وزین است و در دنیای امروز هیچ کشوری نمی تواند بدون رسانه حیات داشته باشد چراکه پیشرفت فضای مجازی بیش از پیش شده و سرعت انتقال اطلاعات افزایش شگفت انگیزی پیدا کرده است.
کرمی با تقدیر از تمامی پیشکسوتان و فعالان حوزه رسانه در استان که باعث شدند فعالیت مطبوعاتی و رسانه ای در ایلام پا بگیرد و رشد کند ، تاکید کرد: رسانه های استان ایلام دوره های مختلفی را پشت سر گذاشته است و همچنان نیز در روزهای پرمشقت و دشوار در عرصه های مختلف وارد می شوند.
به گفته وی، خبرنگاران این استان هوشمندانه، شجاعانه و نجیبانه زندگی خود را وقف کار اطلاع رسانی کرده و در این مسیر پرمشقت همچنان استوار مانده اند.
رییس خانه مطبوعات تاکید کرد: رسانه های استان ایلام دوشادوش مسئولان استان توانسته‌اند هر سال و در روزهای اربعین، حماسه عظیم پیاده روی مردم در اربعین را به سراسر کشور منتقل کنند و پرچمدار عرصه اطلاع رسانی در این ایام باشند.
انتهای پیام
captcha