رسانه‌ها زبان بیان مشکلات مردم باشند/ راه‌اندازی پیام‌گیر ویژه خبرنگاران در وزارت بهداشت
کد خبر: 3833562
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
نمکی خبر داد:

رسانه‌ها زبان بیان مشکلات مردم باشند/ راه‌اندازی پیام‌گیر ویژه خبرنگاران در وزارت بهداشت

گروه سلامت ــ وزیر بهداشت با اشاره به لزوم ارتباط مستقیم و همیشگی با خبرنگاران و راه‌اندازی سامانه تلفنی ویژه خبرنگاران در این وزارتخانه، گفت: امروز بیش از هر روزی نیازمند اصحاب رسانه هستیم تا ضمن خبررسانی، زبان بیان مشکلات مردم به ما باشند و بتوانیم ارتباط دوسویه با مردم را تجربه و تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم روز خبرنگار که امروز، ۱۷ مردادماه، در این وزارتخانه برگزار شد، ضمن تبریک این روز به خبرنگاران حوزه سلامت، اظهار کرد: امروز بیش از هر روزی نیازمند اصحاب رسانه هستیم تا ضمن خبررسانی، زبان بیان مشکلات مردم به ما باشند و بتوانیم ارتباط دوسویه با مردم را تجربه و تقویت کنیم.
رسانه‌ها زبان بیان مشکلات مردم باشند/ راه‌اندازی پیام‌گیر ویژه خبرنگاران در وزارت بهداشت
 
وی با بیان اینکه قلم خبرنگاران موهبتی الهی است، گفت: خداوند به این قلم در کتاب آسمانی سوگند خورده و نباید این قلم را آلوده به سیاست کرد تا برای جریان خاصی رضایت‌مندی ایجاد شود.
 
وزیر بهداشت بیان کرد: اگر بخواهیم جریده‌ای ماندگار بماند باید حق بنویسید و اگر قلم در جریان گروهی خاص قرار بگیرد در آینده خودی‌نویس‌ها را نگه خواهند داشت و خودنویس‌ها را خواهند شکست.

نمکی تأکید کرد: امروز روز وحدت ملی است؛ دشمنان مملکت به دنبال ضربه زدن به کشور هستند، باید تلاش کنیم مشکلات کشور حل شود.

وی با بیان اینکه به عرصه‌ای پرچالش در نظام سلامت پا گذاشته‌ایم، گفت: گرفتار طوفان بیماری‌های غیرواگیر هستیم، بیماری‌هایی که با واکسن درمان نمی‌شوند. برای پیشگیری از بروز بیماری‌های دیابت، بهداشت، و تغییر الگوی رفتاری هموطنان بسیج‌های دیگری در پیش داریم و در وزارت بهداشت نمی‌توانیم این بار بزرگ را به تنهایی برداریم.

وی با تأکید بر لزوم ارتباط مستقیم با خبرنگاران گفت: از مدیرکل محترم وزارتی می‌خواهم که پیامگیر مستقل صدای خبرنگار دایر شود تا پیام‌شما خبرنگاران به طور مستقیم به ما برسد. هرگز با خبرنگاری نامهربانی نخواهم کرد ،ما از یک سرشت هستیم، درب وزارتخانه به روی خبرنگاران باز است.

به گزارش ایکنا؛ در انتهای این مراسم وزیر بهداشت قطعه شعری از سروده‌های خود را به عنوان هدیه روز خبرنگار برای حاضران قرائت کرد.
 

انتهای پیام
captcha