تاکید استاندار ایلام بر نقش خبرنگاران در توسعه کشور
کد خبر: 3833572
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

تاکید استاندار ایلام بر نقش خبرنگاران در توسعه کشور

گروه فرهنگی - استاندار ایلام به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار با تاکید بر نقش خبرنگاران در توسعه کشور، پیام تبریکی صادر و از این قشر تلاشگر تقدیر کرد.

تاکید استاندار ایلام بر نقش خبرنگاران در توسعه کشور
به گزارش ایکنا از ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام به شرح زیر است.
وقتی خداوند متعال به قلم و نوشتن سوگند یاد می‌کند، قلم را مقدس و نوشتن را حرمت بخشیده است و این مهم وظیفه خبرنگاران را بس خطیر و سنگین نموده است.
۱۷ مردادماه یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، «روز خبرنگار» نامیده شده است. روزی برای پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند، آنان که آگاهی را حق مردم می‌دانند و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه همنوعان خود خستگی‌ناپذیر و پر تلاش می کوشند.
خبرنگاران را بایست وجدان بیدار و آگاه جامعه و روایت گر زمان خویش نامید؛ چراکه همواره ارتقاء سطح آگاهی جامعه را دغدغه‌ اصلی خود دانسته و با انجام درست وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع‌رسانی، در توسعه همه‌جانبه کشور و استان نقشی بی‌بدیل دارند.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران عزیز، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی استان، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه این قشر پویا و پرتلاش در انعکاس اخبار و اطلاعات و رویدادهای دولت تدبیر و امید و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردانی نموده و برای آنان سلامتی و توفیق بیش‌ازپیش مسئلت می‌نمایم.
انتهای پیام
captcha