اولین گام پیشرفت در کشور خودباوری است
کد خبر: 3833967
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
امام جمعه خوشاب:

اولین گام پیشرفت در کشور خودباوری است

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی با تأکید بر اینکه نباید دشمن را بزرگ جلوه بدهیم، گفت: اولین گام پیشرفت در کشور خودباوری است و برای حل مشکلات اقتصادی در داخل کشور باید مسئولان کوشا باشند و امید به مردم بدهند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه خوشاب، 18 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد با بیان اینکه روش‌های دشمنی با اسلام و مسلمین از گذشته تا به امروز یکسان است، گفت: گاهی دشمنان از در دوستی وارد می‌شوند و لبخند بر لب دارند که نباید فریب ظاهر فریبنده‌ آنها را خورد و گاهی اوقات نیز با تهدید و تحریم عمل می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه آینده از آن جوانان است و پیشرفت کشور باید بدون وقفه ادامه داشته باشد، افزود: در نگاه انقلابی اولین گام خودباوری است و باید خودمان را باور داشته باشیم و با شناسایی اهداف دشمن از نفوذ جلوگیری کنیم.
خطیب جمعه خوشاب با اشاره به اینکه نباید مرعوب دشمن شد و از اصول و ارزش‌های انقلابی فاصله گرفت، بیان کرد: با مرور وضعیت آمریکا به خوبی افول این کشور قابل مشاهده است.
حجت‌الاسلام دهقانی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی جامعه امروز آمریکا و درگیری اقتصادی با چین و ژاپن نشان‌دهنده شکست اقتصادی این کشور است، اضافه کرد: روزی نیست که در آمریکا به خاطر نژادپرستی و یا با اسلحه فردی کشته نشود.
امام جمعه خوشاب با تأکید بر اینکه نباید دشمن را بزرگ جلوه بدهیم، گفت: برای حل مشکلات اقتصادی در داخل کشور باید مسئولان کوشا باشند و امید به مردم بدهند.
وی با بیان اینکه بخشی از روحیه دادن‌ها و تزریق امید به مردم توسط دستگاه‌های اداری در کشور باید انجام شود، افزود: برای مقابله با مفاسد اقتصادی و اداری باید برخی زیر‌ساخت‌ها اصلاح شود و قوه قضائیه با قدرت و شجاعت برخورد کند تا مردم هر روز شاهد یک اختلاس جدید نباشند.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام
captcha