برپایی نمایشگاه «همای رحمت» در مازندران
کد خبر: 3834330
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳

برپایی نمایشگاه «همای رحمت» در مازندران

گروه فرهنگی ــ رئيس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران از برپایی نمایشگاه «همای رحمت» در اداره کل آموزش و پرورش مازندران خبر داد.

برپایی نمایشگاه «همای رحمت» در مازندرانمحمود تنها، رئيس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: نمايشگاه همای رحمت مجموعه آثار فرهنگیان و دانش آموزان استان در جشنواره مصباح الهدی سيره زندگاني حضرت علی(ع) است که از 22 تا 28 مرداد ماه در اداره کل آموزش و پرورش مازندران برپا می‌‌شود.

وی افزود: پوستر جشنواره در شهریور 97 با حضور مسئولین کشوری و استانی در سالن اهل بیت(ع) رونمایی شد و فراخوان این جشنواره در ابتداي سال تحصيلی 98-97 اعلام و فضای مدارس به نام و سيره حضرت علی(ع) معطر شد.

تنها با اشاره به محورهاي جشنواره تصریح کرد: دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان‌ها و مناطق استان در زمینه زندگی‌نامه حضرت علی(ع)، سیره و سبک زندگی ایشان در قالب‌های، خوشنویسی، هنرهای تجسمی و مقاله علمي، شعر، داستان نویسی، چند رسانه‌ای، فيلم كوتاه، وبلاگ، نشریه دیجیتال، نرم‌افزار، كليپ به خلق آثار پرداختند و آثار خوبي به دبيرخانه جشنواره ارسال کردند.

دبير جشنواره همای رحمت افزود: باید در بهره‌گیری از سیره معصومین(ع) با ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و استفاده از ابزار هنر همت کرد تا بتوانیم با ارائه الگوی عملی سیره و سبک زندگی اهل‌بیت در رفتار دانش‌آموزان اثر‌گذار باشیم.

وی افزود: در سال تحصیلی 98-97 دوره‌های مختلف آموزشی با محوریت نهج‌البلاغه در آموزش و پرورش برگزار شد.

تنها  ادامه داد: کتاب مکتب مهر اثر دکتر مصطفی دلشاد تهرانی و جاذبه و دافعه امام علی(ع) از اثر استاد شهید مطهری منابع ضمن خدمت فرهنگیان بود.
انتهای پیام

 

captcha