مسئولان برگزاری انتخابات پیش‌رو بی‌طرف باشند
کد خبر: 3835985
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

مسئولان برگزاری انتخابات پیش‌رو بی‌طرف باشند

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار لرستان با بیان این‌که ما به‌خاطر این‌که مجری انتخابات هستیم باید بی‌طرفی کامل خود را حفظ کنیم، از مسئولان برگزاری انتخابات در حوزه‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی، قضایی و وابستگان به دولت خواست تا در انتخابات بی‌طرف باشند.

مسئولان برگزاری انتخابات پیش‌رو بی‌طرف باشندبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان روز گذشته، 27  مردادماه در شورای اداری استان لرستان، گفت: تأکید و خواسته ما این است که مردم در عمل به بی‌طرفی ما و صحت برگزاری انتخابات پیش‌رو اطمینان داشته باشند.

وی با بیان این‌که ما به‌ خاطر این‌که مجری انتخابات هستیم باید بی‌طرفی کامل خود را حفظ کنیم چراکه مردم تشخیص می‌دهند چه کسی رأی بیاورد، از مسئولان برگزاری انتخابات در حوزه‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی، قضایی و وابستگان به دولت خواست تا در انتخابات بی‌طرف باشند.

خادمی با بیان این‌که در برخی حوزه‌های انتخاباتی احساس دست‌کاری و دخالت در انتخابات وجود دارد، اضافه کرد: باید تلاش کنیم  تا این ذهنیت‌ها را از بین ببریم.

یادآور می‌شود، در بخشی از این جلسه، با تقدیر از تلاش‌های قاسم ولی‌زادهف سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان، محمود ثمینی به‌عنوان معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری لرستان معرفی شد.

انتهای پیام

captcha