جایگاه رفیع حضرت علی(ع) نزد اهل سنت
کد خبر: 3836527
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
امام جمعه موقت شهر سنندج مطرح کرد؛

جایگاه رفیع حضرت علی(ع) نزد اهل سنت

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه موقت شهر سنندج با حضور در بقاع متبرکه خراسانی رضوی همزمان با دهه ولایت با اشاره به جایگاه رفیع حضرت علی(ع) در نزد اهل سنت بر پرهیز از اختلاف بین مسلمین تأکید کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با دهه ولایت و عید غدیر خم، ماموستا محمدامین راستی، امام جمعه موقت شهر سنندج، ضمن تشرف به چند بقعه متبرکه و مسجد خراسان رضوی، در جوار این بقاع متبرکه به سخنرانی پرداخت.
بنابر این گزارش؛ ویژه‌برنامه دهه ولایت، با حضور ماموستا راستی در مسجد جامع شهرک شهید‌رجایی مشهد، در جوار بقعه متبرکه بی بی حسنیه(س) شهرستان تربت حیدریه  و مصلی بزرگ الغدیر شهرستان  تربت جام برگزار شد. همچنین در ظهر روز عید غدیر خم، ویژه‌برنامه‌های جشن عید غدیر همراه  با سخنرانی امام جمعه موقت شهر سنندج در مسجد جامع امام علی(ع) شهر باخرز برگزار شد.
امام جمعه موقت شهر سنندج، در شب عید غدیرخم نیز میهمان بقاع متبرکه امامزاده غیاث‌الدین محمد(ع) مشهد مقدس و امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه شد و درباره جایگاه رفیع حضرت علی(ع) در نزد اهل سنت به سخنرانی پرداخت.
وی در سخنان خود با تأکید بر پرهیز از اختلاف بین مسلمین، ضمن تمجید و تکریم  شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم اظهار کرد: وجود حکومت اسلامی ضامن اجرای احکام اسلام است و حمایت از رهبر عزیز انقلاب لازم و ضروری است.
راستی بر حفظ و نگهداری از انقلاب اسلامی ایران و لزوم امتداد آن تا ظهور حضرت مهدی(عج) تأکید کرد.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha