پروژه‌های عمرانی و ورزشی در مناطق آسیب‌پذیر افتتاح می‌شود
کد خبر: 3836587
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
به‌مناسبت هفته دولت؛

پروژه‌های عمرانی و ورزشی در مناطق آسیب‌پذیر افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی و ورزشی در مناطق روستایی و آسیب‌پذیر استان، ارائه گزارش از فعالیت‌ها و دستاوردهای اخیر دولت تدبیر و امید به مردم و ... از برنامه‌های هفته دولت است.

پروژه‌های عمرانی ورزشی در مناطق آسیب‌پذیر افتتاح می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدعلی کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان امروز چهارشنبه، 30 مردادماه در نشست تخصصی معاونان و مدیران دستگاه ورزش و جوانان در خصوص برنامه‌های هفته دولت ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: برنامه‌های هفته دولت امسال در نهاد ورزش و جوانان در گلزار شهدای خرم‌آباد آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این ایام فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقدامات و خدمات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید است.

کریمی بیان کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی و ورزشی در مناطق روستایی و آسیب‌پذیر استان، ارائه گزارش از فعالیت‌ها و دستاوردهای اخیر دولت تدبیر و امید به مردم، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی، اجرای برنامه‌های خاص جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد و ارائه گزارش از برنامه‌های پیش‌رو دولت از جمله برنامه‌ها در این هفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: در هفته دولت با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌های گروهی دستاوردهای نظام و عملکرد این دستگاه در رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام

captcha