مخالف هنجار‌شکنی و ول‌انگاری‌ها هستیم
کد خبر: 3836937
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
امام جمعه خوشاب:

مخالف هنجار‌شکنی و ول‌انگاری‌ها هستیم

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی با اشاره به مصوبات شورای فرهنگ عمومی خوشاب گفت: مخالف جشن و شادی مردم نیستیم و در مراسم جشن‌ شرکت می‌کنیم، اما با ول‌انگاری و هنجار‌شکنی‌ها مخالف هستیم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدقاسم دهقانی، امام جمعه خوشاب، اول شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد(مرکز شهرستان خوشاب) طی سخنانی با اشاره به اهدای انگشتری توسط حضرت علی(ع) به نیازمند بر سر نماز، گفت: شهیدان عزیزی را تقدیم اسلام کردیم ولی متأسفانه شاهد برخی از گفتارهایی هستیم که در شأن مسئولان نیست.
وی افزود: ارزش‌های انقلاب اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ما رسیده است باید از سوی همگان از جمله کشاورزان، کارگران، پزشکان، مهندسان و مسئولان انقلاب حفظ شود.
وی با اشاره به برگزاری نهمین همایش خبرنگاران آزاد صدا و سیمای خراسان رضوی در خوشاب، گفت: خبرنگاران باید در انعکاس خبری نقاط مثبت و منفی را در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، بیان و به تصویر بکشند.
نماینده ولی فقیه در خوشاب با بیان اینکه خبرنگار می‌تواند امید را به جامعه تزریق و یا سلب کند، تصریح کرد: خبرنگاران منصفانه و عالمانه نقد کنند و بنویسند.
وی با تبریک هفته دولت و اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با دولت‌مردان، افزود: موضوعی که رهبر معظم انقلاب در 10 سال اخیر بر آن تأکید داشته‌اند، مسئله معیشت و اقتصاد مردم است که دشمنان انقلاب از بدو انقلاب تا به امروز ایران را در بسیاری از بخش‌ها تحریم کرده‌اند.
حجت‌الاسلام دهقانی با بیان اینکه در سال رونق تولید و اشتغال، تولیدکنندگان بسان رزمندگان در جنگ اقتصادی مقابل دشمن ایستاده‌اند، تصریح کرد: مسئولان نظام باید مشکلات تولیدکنندگان را که برخی از آنها تمام سرمایه خودشان را برای تولید هزینه کرده‌اند، حل کنند.
امام جمعه خوشاب با اشاره به مصوبات شورای فرهنگ عمومی خوشاب اضافه کرد: مخالف جشن و شادی نیستیم و در مراسم جشن‌ شرکت می‌کنیم، اما با ول‌انگاری و هنجار‌شکنی‌ها مخالف هستیم.
علی‌‌اکبر ملکی
انتهای پیام
captcha