«حامد شاکرنژاد» در جمع قرآنیان مشهد
کد خبر: 3837617
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

«حامد شاکرنژاد» در جمع قرآنیان مشهد

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور حامد شاکرنژاد، قاری بین‌‌المللی و دیگر قاریان و حافظان ممتاز و کشوری از مشهد، تهران، همدان و اهواز شب گذشته، سوم شهریورماه در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور حامد شاکرنژاد، محمد حسندخت مشهدی، هاشم زاهدمقدم، مجیدسعید افخم‌الشعراء، سیدحسین موسوی ازغندی و دیگر قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری از مشهد، تهران، همدان و اهواز شب گذشته، سوم شهریورماه در مشهد مقدس برگزار شد.
در این محفل نورانی، محمدصادق علمی، مفسر قرآن و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه همه ما دِین و بدهی بزرگی به ساحت مقدس قرآن داریم، گفت: همواره ما قرآنیان به‌ویژه قاریان سرشناسی که به لطف قرآن، روز‌به‌روز به ارجمندی شخصیت و محبوبیت آنان افزوده می‌شود باید پاسخ‌گوی این دو سؤال باشیم که ما برای قرآن چه کرده‌ایم و قرآن برای ما چه کرده است؟
در ادامه جمعی از قاریان همچون جواد غلامی، مهدی دیهول، سجاد انصاری‌پور، جعفر عرفانیان، علی‌اصغر صالحی از خوزستان و احسان بیات از همدان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند و در پایان حامد شاکرنژاد آیات 98 تا 112 سوره مبارکه طه و نیز آیاتی از سوره مبارکه بلد را تلاوت کرد.
یادآور می‌شود، فیلم و تصاویر مربوط به تلاوت‌ها در کانال قرآنی جلسه قرآن اهل بیت(ع) به نشانی @ahlolbayt88 بارگذاری شده است و علاقه‌مندان ضمن عضویت می‌توانند از آدرس و زمان دقیق جلسات مطلع شوند.
ابراهیم الهی
انتهای پیام
captcha