معرفی برگزیدگان جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری» در کردستان
کد خبر: 3837798
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

معرفی برگزیدگان جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری» در کردستان

گروه فرهنگی ــ برگزیدگان ششمین دوره جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری» دیروز، چهارم شهریورماه معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ایکنا از کردستان، برگزیدگان ششمین دوره جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری» دیروز، چهارم شهریورماه در کردستان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

براساس رأی هیئت داوران جشنواره در رشته نستعلیق حمید احمدی از تهران اول، آرش یعقوبی دوم و داریوش سلیمی از قزوین سوم شدند و همچنین ازسعدی امیری از کردستان در این رشته بصورت ویژه تقدیر شد.

در رشته شکسته نیز حافظ رنجبر از کردستان، فاتح سید نطنزی از اصفهان و رویا افرا از البرز به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.
همچنین رتبه اول گرایش های نوین به خانم پخشان نازدار از کردستان، رتبه دوم به هادی هنردوست از همدان و رتبه سوم به مظفر بزرگ امید تعلق گرفت.

همچنین در بخش ثلث واحد ناصری رتبه دوم و علی سلطانی از همدان رتبه سوم را از آن خود کردند و هیأت داوران در این رشته کسی را حائز رتبه اول ندانست.

داوران این جشنواره در رشته نسخ نیز محمد پورقلی زاده از گیلان را به عنوان نفر اول، علیرضا یوسفی فر از اصفهان را به عنوان نفر دوم و امیر پژمان از اصفهان را به عنوان نفر سوم معرفی کردند.

در رشته نقاشی نیز هلاله قادری و اردشیر صادق وزیری هر ۲ از کردستان به صورت مشترک حائز رتبه سوم شدند. همچنین در بخش تصویرسازی فقط جایزه رتبه سوم به صورت مشترک به فاطمه محمدی و علی پاک نهاد از تهران رسید.

رتبه دوم بخش کاریکاتور این جشنواره نیز به محمد علی خلجی از تهران و رتبه سوم به مهدی عزیزی از استان مرکزی تعلق گرفت، ضمن اینکه در این بخش از محمدرضا حق‌شناس نیز به صورت ویژه تقدیر شد.

در بخش کاریکاتور نیز از جواد شاهمرادی و در بخش تصویرسازی از محمد مهدی غفاری هر دو از کردستان به صورت ویژه تقدیر شد. در این جشنواره همچنین از برگزیدگان بخش کودک و نوجوان و همچنین داوران جشنواره تقدیر شد.

یادآور می‌شود که در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از آثار برترین‌های این دوره از جشنواره به مدت ۱۰ روز در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج به معرض نمایش گذاشته شد.
انتهای پیام

captcha