اقتصاد مقاومتی راهکار حل مشکلات است
کد خبر: 3838168
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

اقتصاد مقاومتی راهکار حل مشکلات است

گروه اقتصاد ــ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی گفت: توجه به سیاست‌ها و اهداف اقتصاد مقاومتی، راهکار حل مشکلات اقتصادی است.

اقتصاد مقاومتی راهکار حل مشکلات استبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمود قنبری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی، عصر روز گذشته، پنجم شهریورماه در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان راز و جرگلان با اشاره به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه جدی به مسئله اقتصاد مقاومتی که بنای حل مشکلات اقتصادی است، گفت: در سند توسعه استان به شهرستان رازوجرگلان به‌ویژه در حوزه‌های مهاجرت جوانان به کلان شهر‌ها، مبارزه با خشکسالی و استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها توجه ویژه‌ای شده است.

وی با اشاره به سفر سفیر ترکمنستان در تهران و معاون استاندار آخال به خراسان شمالی، بیان کرد: با توجه به اینکه آخال نزدیکترین استان کشور ترکمنستان به خراسان شمالی است، تصمیمات خوبی ازجمله ایجاد راه ارتباطی بین دو استان و احداث بازارچه مرزی در پرسه سو گرفته شد.

وی افزود: به‌طور قطع مسئولان اجرایی به تنهایی قادر به انجام وظایف محوله خود نیستند و نیاز است که همه مردم همکاری داشته باشند.

وی یادآور شد: انتقاد در دولت تدبیر و امید پذیرفته است؛ لذا در همه دوران تاریخ حتی در زمان پیامبر اسلام(ص) نیز انتقاد می‌شد اما بایستی توجه داشت که این انتقادات، سازنده و در راستای کمک به رشد و توسعه و اجرای بهتر سیاست‌های دولت و نظام باشد.

بر اساس این گزارش، ۷۴ پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومان در شهرستان راز و جرگلان به‌طور متمرکز افتتاح شد و در پایان این آیین از جانباز و آزاده سرفراز عبدالرحمن سجادی تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha