همایش «خورشید یاوران» در آران و بیدگل
کد خبر: 3838174
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
در آستانه ماه محرم برگزار می‌شود؛

همایش «خورشید یاوران» در آران و بیدگل

کانون خبرنگاران نبأ ــ در آستانه محرم‌الحرام همایش «خورشید یاوران» پنجشنبه، هفتم شهریورماه از ساعت 21 تا 24 در بیت تاریخی افتخارالاسلام دربندی برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در آستانه محرم‌الحرام ماه عزای سیدوسالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش، همایش «خورشید یاوران»، پنجشنبه، هفتم شهریور‌ماه از ساعت 21 تا 24 در بیت تاریخی افتخارالاسلام دربندی برگزار می‌شود.
دبیرخانه کانون فرهیختگان حوزه و دانشگاه آران و بیدگل اعلام کرد: در این همایش که با حضور آیت‌الله نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، آیت‌الله سیدمحمد موسوی، امام جمعه آران و بیدگل و جمع کثیری از مبلغان دینی اعم از واعظان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار خواهد شد؛ در سه بخش از مداحان شهید، مداحان مرحوم و پدران آسمانی مداحان تجلیل خواهد شد.
اصغر کریم‌زاده، علی خدمتی و عباس هارونی شهدای گرانقدری هستند که جامعه مداحان شهرستان آران و بیدگل تقديم اسلام کرده است.
علی اخباری، رجبعلی علیزاده، آقاسیدیان، رمضانعلی هارونی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین فخرالله فخرالدین، کوزه‌گر، جواد حقیقی، روح‌الله گلپیرا و مجتبی نمکی از جمله مداحان مرحوم هستند که این مراسم معنوی به یاد آن عزیزان برگزار می‌شود.
مرثیه‌سرایی اسماعیل اخباری، محمد شریفی، حسن هارونی از جمله برنامه‌های این آیین است.
یادآور می‌شود، کانون فرهیختگان حوزه و دانشگاه، کانون مداحان و دبیرخانه همایش‌های آیینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل در برگزاری این همایش همکاری دارند.
جواد دهقانی‌آرانی
انتهای پیام
captcha