ستارگان پرفروغ در منزل شهید «محمدرضا زرین»
کد خبر: 3838304
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

ستارگان پرفروغ در منزل شهید «محمدرضا زرین»

کانون خبرنگاران نبأ ــ کارکنان فرهنگ‌سرای تهران به‌منظور تجلیل و گرامیداشت مقام شهدای جنگ تحمیلی در راستای اجرای برنامه ستارگان پر فروغ با حضور در منزل شهید «محمدرضا زرین» از مقام شامخ این شهید تجلیل می‌کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» به‌منظور تجلیل از مقام شهدای دفاع مقدس، پنجشنبه، هفتم شهریورماه در منزل شهید «محمدرضا زرین» با حضور همکاران فرهنگ‌سرای تهران برگزار و از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل می‌شود.
«محمدرضا زرین» دانش‌آموخته دانشکده افسری ارتش بود. وی بعد از 16 ماه حضور در جبهه‌های جنگ، تیرماه 1361 در منطقه گیلانغرب از ناحیه چشم، صورت و دهان به شدت مجروح و به‌عنوان جانباز 65 درصد شناخته شد. پس از جانبازی، علی‌رغم ضعف جسمانی و مجروحیت شدید به ادامه تحصیل روی آورد و  تا مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران پیش رفت. در سال 84 به‌عنوان جانباز نمونه کشوری برگزیده و مفتخر به اخذ جایزه و لوح تقدیر از رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری امام علی (ع) شد. امیر زرین سرانجام بعد از 26 سال تحمل درد و رنج جانکاه در سحرگاه 24 فروردینماه 87 دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
ستارگان پرفروغ عنوان برنامه‌ای‌ است که به‌منظور تجلیل از شهیدان هشت سال دفاع و مدافعان حرم برگزار می‌شود.
مریم علیزاده
انتهای پیام
 
captcha