فرهنگ‌سرای فردوس با حضور وزیر ارشاد افتتاح شد
کد خبر: 3838490
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

فرهنگ‌سرای فردوس با حضور وزیر ارشاد افتتاح شد

گروه فرهنگی ـ فرهنگسرای فردوس در منطقه زویه اهواز امروز 7 شهریور با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه زویه اهواز افتتاح شد.

فرهنگ‌سرای فردوس با حضور وزیر ارشاد افتتاح شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، فرهنگسرای فردوس در منطقه زویه اهواز امروز 7 شهریور با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

این فرهنگسرا با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 600 میلیون تومان در زمینی به مساحت یک هزار و 200 مترمربع زیربنا توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان احداث شده است. این فرهنگسرا در دو طبقه دارای بخش‌هایی چون سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 220 نفر، سالن پلاتو، کلاس‌های آموزشی و تجهیزات مورد نیاز است.

گفتنی است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به استان خوزستان ضمن حضور در حرم علی بن مهزیار اهوازی به شهدای گمنام و مدافعان حرم مدفون در این حرم ادای احترام کرد.

صالحی که به منظور افتتاح چند طرح عمرانی از جمله فرهنگسرای فردوس در اهواز و فرهنگسرای ابراهیم قیصری در ماهشهر به خوزستان سفر کرده است، در بدو ورود به استان خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: در اواخر سال 96 در سفری به خوزستان، تفاهم نامه‌ای با استانداری خوزستان در زمینه با برنامه‌های فرهنگی منعقد شد. در حال حاضر یک سال از آن تفاهم نامه می‌گذرد و در طول این یک سال اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مجموعه استانداری خوزستان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل گرفته است.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یکی از ثمرات این تفاهم نامه تسریع در ساخت فرهنگسراها و مجتمع های فرهنگی و هنری در استان بوده است.

انتهای پیام

captcha