حضور همسرم را در زندگی احساس می‌کنم
کد خبر: 3838530
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
همسر شهید هسته‌ای؛

حضور همسرم را در زندگی احساس می‌کنم

گروه فرهنگی- همسر شهیدرضایی نژاد، گفت: در هشت سال گذشته از شهادت همسرم، هیچگاه فکر نکردم که او در کنارم نیست و همیشه در لحظه به لحظه زندگی‌ام حضورش را احساس می‌کنم.

حضور همسرم را در زندگی احساس می‌کنمبه گزارش ایکنا از مازندران شهره پیرانی همسر رضایی نژاد شهید هسته‌ای عصر امروز هفتم شهریورماه در چهاردهمین دوره جشنواره مصباح‌الهدی و نورالهدی(طریق‌الهدی) که در حسینیه زائرشهر مشهد مقدس با حضور 600 نفر از بانوان قرآنی مازندران برگزار شد، گفت: شهید داریوش رضایی نژاد سومین شهید هسته‌ای در مردادماه سال 1390 به فیض شهادت نائل شد.
سخاوتمندی علمی شهید
وی سخاوتمندی علمی شهید رضایی نژاد را یکی از ویژگی‌های اخلاقی این شهید ذکر کرد و افزود: شهید برای پیشرفت علمی از هر کمکی به پژهشگران مضایقه نمی‌کرد و هیچگاه آنان را به چشم رقیب نمی‌دید.
همسر شهید هسته‌ای، تصریح کرد: شهید رضایی‌نژاد به پیشرفت کار می‌اندیشید و هر اطلاعاتی که به زعم خودش به دیگران کمک می‌کرد در اختیار دوستان و پژوهشگران قرار می‌داد و برای او پیشرفت علمی کشور بسیار اهمیت داشت.
وی با بیان اینکه شهید با تمام وجود تلاش می‌کرد تا مبلغی که دریافت می‌کرد حلال باشد، افزود: شهید به لقمه حلال بسیار معتقد بود و بسیار رعایت می‌کرد.
پیرانی اظهار کرد: در هشت سال گذشته از شهادت همسرم، هیچگاه فکر نکردم که او در کنارم نیست و همیشه در لحظه به لحظه زندگی‌ام حضورش را احساس می‌کنم.
وی افزود: اگر همسرم به مرگ عادی از پیشمان می‌رفت شاید برایم سخت‌تر بود اما اینکه او برای یک هدف والا، ملی و ارزشی جانش را تقدیم انقلاب و میهن کرد داغ هجرانش را تحمل‌پذیرتر کرد.
همسر شهید رضایی نژاد گفت: جوانان با پیروی از آیات قرآن به سعادت خواهند رسید و همیشه در زندگی هدف بزرگ داشته باشند.
انتهای پیام

captcha