مهیا کردن زمینه کسب‌وکار برای جوانان بالاترین معروف است
کد خبر: 3839248
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳

مهیا کردن زمینه کسب‌وکار برای جوانان بالاترین معروف است

گروه سیاست و اقتصاد- آیت‌الله علما گفت: معروف موضوعات مختلفی دارد، اینکه زمینه کسب و کار را برای جوانان مهیا کنیم بالاترین معروف محسوب می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 10 شهریورماه در دیدار با تعاونگران، مسئولین و کارکنان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با تسلیت فرارسیدن محرم اظهار کرد: هفته اول ماه محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و این هفته مصادف با هفته تعاون است.
وی با اشاره به اینکه همه می‌دانیم امروز کشور ما به یک کشور مقتدر در منطقه تبدیل شده که دنیا روی آن حساب باز می‌کند، افرود: وقتی این فضای مقتدرانه را در کشور می‌بینیم اشتیاق به کار و فعالیت و به‌دنبال معروف رفتن در آن دوچندان می‌شود.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: معروف موضوعات مختلفی دارد و اینکه زمینه کسب و کار را برای جوانان مهیا کنیم بالاترین معروف محسوب می‌شود.
آیت‌الله علما در ادامه و در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه بسیاری از تجار کرمانشاه از دیرباز صادرات به بغداد داشتند، گفت: قصرشیرین با گمرکی 100 ساله قدمتی بیشتر از خوزستان دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: در زمینه آب و خاک استعداد فراوانی داریم که اگر همین امکانات را استان‌هایی چون یزد و اصفهان داشتند اعجاز می‌کردند.
آیت‌الله علما تصریح کرد: استان کرمانشاه محصولات برجسته‌ای چون پسته و زعفران دارد که اگر مدیریت شود به ثروت عظیمی تبدیل خواهد شد.
وی به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای هیئت دولت نیز اشاره و اظهار کرد: اقتصاد و فرهنگ دوگزینه است که رهبر انقلاب بر آن تأکید فراوان داشت و باید در رفع مشکلات اقتصادی نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.
امام جمعه کرمانشاه گفت: شرایط فعالیت بیشتر برای تعاونگران فراهم شود و این عاملی در رسیدن به توسعه است.
انتهای پیام

captcha