سطحی‌نگری عامل فاصله گرفتن مدیران از ابعاد اخلاقی است
کد خبر: 3839297
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
ابراهیمی:

سطحی‌نگری عامل فاصله گرفتن مدیران از ابعاد اخلاقی است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نماینده مردم شازند در مجلس گفت: متأسفانه در بسیاری از زمینه‌ها سطحی‌نگری باعث شده اثرات قرآنی را از بُعد اخلاقی شاهد نباشیم، اخلاق و رفتارهایی که در سطح جامعه از برخی مدیران و عموم مشاهده می‌شود زیبنده جمهوری اسلامی نیست.

علی ابراهیمی، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در حاشیه آیین افتتاحیه دومین دوره طرح ملی «دانشجو متدبر قرآن» در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: اجرای طرح‌هایی همچون دانشجو متدبر قرآن که نگاه عمیق و علمی به آموزه‌های قرآنی دارند بسیار ضروری است.

به گفته وی، متأسفانه در خیلی از زمینه‌ها سطحی‌نگری باعث شده اثرات قرآنی را از بُعد اخلاقی شاهد نباشیم، اخلاق و رفتارهایی که در سطح جامعه از برخی مدیران و عموم مشاهده می‌شود زیبنده جمهوری اسلامی نیست.

ابراهیمی در خصوص عدم مشاهده اخلاق در سطح جامعه و حتی بین برخی از مدیران و مردم اظهار کرد: علت شاهد نبودن یا کمرنگ بودن مبانی اخلاقی در جامعه این است که آنچه را که گفتیم عمل نکرده و یا اینکه عمیق فکر نکردیم، بنده خیلی امیدوارم که دانشجویان حاضر در طرح که هم در حوزه علمی و هم قرآنی در سطح بالایی هستند بیشتر به ابعاد علمی و اخلاقی قرآن بپردازند.

منتخب مردم شازند در خانه ملت تأکید کرد: تا جایی که امکان دارد باید همگی بکوشیم به ابعاد اخلاقی، آب و رنگ بهتری دهیم؛ چراکه اگر در کشور اخلاق تنزل پیدا کند دچار مشکلات عدیده‌ای خواهیم شد.

ابراهیمی در پایان گفت: کشور ما کشوری کاملاً اسلامی بوده و منطبق با موازین دینی حرکت می‌کند، شایسته نیست کشوری که از نظر شاخصه‌های مذهبی در سطح خوبی است و باید پیشگام دیگر کشورها باشد به بُعد اخلاقی توجه نکند، امید است با برگزاری این دوره‌‌ها و طرح‌ها مشکلات رفع شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha