رونمایی از پوستر سوگواره ملی مهر محرم
کد خبر: 3840874
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

رونمایی از پوستر سوگواره ملی مهر محرم

گروه اجتماعی ــ پوستر دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال مهر محرم در نشستی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد.

رونمایی از پوستر دوازدهمین سوگواره ملی مهر محرم

به گزارش ایکنا از سمنان، پوستر دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال مهر محرم امروز، 17 شهریور با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رونمایی شد. این پوستر در حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

بنا بر این گزارش، سوگواره «مهرمحرم» با هدف گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامعه از سال ١٣٨٧ در سمنان آغاز به‌کار کرد.

تاکنون ١١ دوره این سوگواره به‌طور متوالی برگزار شده و دوازدهمین سوگواره ملی و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال مهر محرم با هدف همگرایی و هم‌افزایی ملی و بین‌المللی در حوزه تولید و نشر محتوای فرهنگی عاشورایی به‌ویژه در حوزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با کسب مجوز از مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مؤسسه و مجتمع دیجیتال موج فرهنگ و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در حال برگزاری است.

آخرین مهلت ارسال آثار به این سوگواره پایان آبان‌ماه سال جاری اعلام شده است.

انتهای پیام

captcha