قبض کاغذی تلفن ثابت از مهرماه حذف می‌شود
کد خبر: 3840961
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
مدیر مخابرات خراسان شمالی؛

قبض کاغذی تلفن ثابت از مهرماه حذف می‌شود

گروه اجتماعی - مدیر مخابرات منطقه خراسان‌شمالی گفت: در راستای حفظ محیط زیست و تحقق دولت الکترونیک، از ابتدای مهرماه سال جاری قبوض کاغذی تلفن ثابت استان حذف خواهد شد.

قبض کاغذی تلفن ثابت از مهرماه حذف می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی مخابرات استان، علیرضا هاشمی، مدیر مخابرات منطقه خراسان‌شمالی با تاکید بر استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های دولت الکترونیک، اظهار کرد: حذف قبوض کاغذی در راستای حفظ و صیانت از منابع ملی و طبیعی و تحقق دولت الکترونیک صورت می‌گیرد و با اجرای این طرح می‌توان ضمن استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های دولت الکترونیک، مبلغ صرفه جویی را در توسعه زیرساختی شبکه و فناوری اطلاعات و خدمت رسانی بهتر به مشتریان صرف کرد.
هاشمی ادامه داد: با توجه به اهمیت پرداخت‌های غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و سرعت در پرداخت و تحقق ارتباطی فراگیر، از ابتدای مهرماه سال جاری،کلیه قبوض کاغذی مخابراتی حذف خواهد شد و صورتحساب تلفن ثابت به صورت ماهانه و با روش ارسال پیامک به مشترکان اطلاع رسانی می‌شود و درجهت تجمیع قبوض نیز برای سازمان‌هایی که چند قبض تلفن ثابت دارند، ایمیل جمع قبوض ارسال خواهد شد.
وی یادآور شد: مشترکین می‌توانند از طریق تماس با شماره ۲۰۰۰ و استفاده از کد # 2020* از طریق تلفن همراه و همچنین از طریق درگاه اینترنتی شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، نسبت به پرداخت آن نیز اقدام کنند.
هاشمی افزود: با توجه به حذف قبوض تلفن ثابت از مهرماه، لازم است مشترکان در روزهای ابتدایی هر ماه نسبت به دریافت اطلاعات خود اقدام تا در صورت صدور قبوض،‌ در زمان مناسب صورتحساب خود را پرداخت کنند.
انتهای پیام

captcha