عزاداران حسینی ایلام در میدان ۲۲ بهمن تجمع می‌کنند
کد خبر: 3841109
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
حجت‌الاسلام رستمی:

عزاداران حسینی ایلام در میدان ۲۲ بهمن تجمع می‌کنند

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: تجمع بزرگ عزاداران در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی از امشب در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام آغاز می‌شود.

عزاداران حسینی ایلام در میدان ۲۲ بهمن تجمع می‌کنند
حجت‌الاسلام و المسلمین حشمت رستمی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام امروز 17 شهریور ماه در گفت و گو با ایکنا از ایلام اظهار کرد: در این تجمع عموم مردم و هیات‌های مذهبی در میدان ۲۲ بهمن حضور یافته و با نوحه خوانی مداحان اهل بیت(ع) به عزاداری و سوگواری می‌پردازند.
وی ادامه داد: همچنین فردا و همزمان با روز تاسوعا این تجمع از ساعت ۹ صبح با حضور اقشار مختلف مردم عزادار سید و سالار شهیدان در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام و شامگاه دوشنبه نیز همزمان با شب عاشورا در همین مکان برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام به برنامه‌های روز عاشورا در ایلام اشاره کرد و گفت: همزمان با عاشورای حسینی نیز از صبح حرکت هیات‌ها و دستجات سینه زنی و زنجیر زنی از مساجد و تکایا تا محل تجمع در میدان ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.
رستمی یادآور شد: ۱۰ مداح برجسته استان ایلام در این برنامه‌ها به نوبت برای عزاداران حسینی به نواحه خوانی خواهند پرداخت.
وی اظهار کرد: عرض ارادت به اباعبدالله(ع) در شب شام غریبان امام حسین(ع) در پنجمین و آخرین تجمع عزاداران حسینی سه‌شنبه شب ۱۹ شهریورماه پایان خواهد یافت.
وی از همکاری و مشارکت دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری، نیروی انتظامی، هلال احمر، شرکت برق، سپاه و غیره برای برگزاری مطلوب آیین‌های تاسوعا و عاشورای حسینی تقدیر کرد.
انتهای پیام
captcha