طرح «ناظر 2» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3841156
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

طرح «ناظر 2» در یزد اجرا می‌شود

گروه اجتماعی- فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از اجرای طرح «ناظر 2» در استان خبر داد و گفت: طرح ناظر با قریب به دو هزار نفر از ناظرینی که آموزش‌های تخصصی را گذرانده‌اند در برخورد با کشف حجاب انجام می‌شود.

امر به معروف و نهی از منکر در یزد با جدیت دنبال شودبه گزارش ایکنا از یزد، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد شب گذشته، 17 شهریورماه در دیدار جمعی از پرسنل سپاه الغدیر و نیروی انتظامی استان یزد با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای است که بر دوش همه ما قرار گرفته اظهار کرد: هر یک از ما در حد و توان و شناختی که داریم باید سعی کنیم در این جامعه اسلامی که شهدای ما برای بقای اسلام و نجات جامعه وجودشان را هزینه کردند، جلوی تحقق توطئه‌های دشمن را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه بدخواهان انقلاب به دنبال تبدیل هنجارها به ناهنجاری و ترویج بی‌بند و باری و بی‌ارزشی در جامعه اسلامی ما هستند گفت: همه ما وظیفه داریم که نگذاریم دشمن ارزش‌های ما را در این جامعه خدشه‌دار کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به تغییراتی که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد صورت گرفته گفت: به حمدالله اقدامات خوبی در این ستاد انجام شده و ان‌شاءالله این حرکت را با قوت بیشتری دنبال می‌کنیم.

میرحیدری تصریح کرد: طرح ناظر با قریب به دو هزار نفر از ناظرینی که آموزش‌های تخصصی را گذرانده‌اند در برخورد با کشف حجاب انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به زودی طرح ناظر دو را در استان یزد و کشور آغاز می‌کنیم و ان‌شاءالله طرح ناظر سه هم که بیشتر در ارتباط با حوزه مجازی و زیرساخت‌های پیش‌بینی شده است اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت توجه همه بخش‌ها و نهادهای مسئول در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر گفت: همه افراد جامعه نسبت به این دو فریضه الهی بسیار مهم مسئولیت دارند.

در این مراسم از تعدادی فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان یزد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

captcha