تمام مکاتب جهان امام حسین(ع) را به عنوان یک رهبر آزاده می‌شناسند
کد خبر: 3841523
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

تمام مکاتب جهان امام حسین(ع) را به عنوان یک رهبر آزاده می‌شناسند

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: اباعبدالله(ع) به تمام جهانیان درس آزادگی، از خودگذشتگی و ایثار آموخت تا جایی که بسیاری از ادیان و مکاتب الهی و غیرالهی امام حسین(ع) را عنوان یک پیشوا و رهبر آزاده می‌شناسند.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقر در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت سالروز شهادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین اظهار کرد: بارزترین ویژگی امام حسین(ع) روح بزرگ ایشان و عزت و سربلندی است.
وی افزود: اباعبدالله(ع) به تمام جهانیان درس آزادگی، از خودگذشتگی و ایثار آموخت تا جایی که بسیاری از ادیان و مکاتب الهی و غیرالهی امام حسین(ع) را عنوان یک پیشوا و رهبر آزاده می‌شناسند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز با اشاره به اینکه محرم و صفر بهترین فرصت برای گسترش فرهنگ اسلامی است، اعلام کرد: ما می‌توانیم از این فرصت برای آشنایی با اهداف امام حسین(ع) از نهضت و قیام روز عاشورا استفاده کنیم.
وی عنوان کرد: امام حسین(ع) در دوران مختلف زندگی شان یک سرباز فداکار برای پدرشان و یک یار و یاور بسیار موثر برای امام حسن مجتبی(ع) بودند و به عبارتی به صراحت می توان گفت که تمام زندگی ایشان وقف اسلام و مسلمین بوده است.
حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: اولین جمعه ماه محرم به نام حضرت علی‌اصغر(ع) نام‌گذاری شده است و به همین منظور همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در شهرستان سقز برگزار شد.
انتهای پیام

captcha