برکناری جان بولتون چراغ سبز دشمن به ایران نیست
کد خبر: 3841829
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

برکناری جان بولتون چراغ سبز دشمن به ایران نیست

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: برکناری جان بولتون چراغ سبز آمریکا به ایران نیست و آنچه ما در برجام از دست دادیم برای اثبات قابل اعتماد نبودن دشمن کافی است.

برکناری جان بولتون چراغ سبز دشمن به ایران نیست
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز، 22 شهریورماه با اشاره به عزل جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا، بیان کرد: این فرد سال گذشته بین منافقین قول داد که جمهوری اسلامی چهلمین سال پیروزی خود را نخواهد دید و نهایت تلاش خود را در این زمینه به کار گرفت اما نهضت ما نهضتی نیست که با رجزخوانی عده‌ای در آن سوی مرزها آسیب ببیند.
 
وی گفت: این نکته برای مسئولان ما که دنبال مذاکره با امریکا هستند باید مدنظر قرار گیرد این است که برکناری مشاور امنیت ملی آمریکا را چراغ سبز تلقی نکنند، این ضعف دشمن است و مذاکره با دشمن برای ما راه حل مشکلات نیست، بلکه اقتدار، توان نظامی و رهبری نظام دشمن را عقب زده است.
 
امام جمعه ایلام تأکید کرد: یک وقتی تصور نشود که دشمن طرفدار ما شده و قدمی به سمت ما برداشته و ما نیز قدمی به سمت او برداریم، آنچه ما در برجام از دست دادیم برای اثبات قابل اعتماد نبودن دشمن کافی است.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به خودسوزی یک دختر خانم در تهران و حاشیه‌های به‌وجود آمده، گفت: رسانه‌های بیگانه که این فضا را سیاسی کردند و متأسفانه برخی از مسئولان جمهوری اسلامی هم در این فضا قرار گرفتند در حالی که پدر این خانم می‌گوید دختر من مشکل روانی داشته و خودکشی‌‍‌اش ربطی به ورزش ندارد. جای تعجب دارد که دولت جمهوری اسلامی سریعاً عکس‌العمل نشان دهد و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را به‌عنوان یک مطالبه عمومی مورد بررسی قرار دهد و اعلام آمادگی کند.
 
کریمی‌تبار ادامه داد: مسئولان محترم! مشکل جمهوری اسلامی جوانان ما است و مشکل جوانان حضور یا عدم حضور در ورزشگاه‌ها به‌عنوان تماشاچی نیست، مشکل مردم و جوانان ما بیکاری و تورم است و انتظار مردم از منتخبشان این است که به وعده‌های خود عمل کند و در راه حل مشکلات اقتصادی مردم گام بردارد.
 
امام جمعه ایلام با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم اقتصاد مقاومتی را به‌عنوان نسخه‌ی بی‌بدیل برای حل مشکلات پیش پای مسئولان گذاشته‌اند، گفت: به حاشیه پرداختن و چسبیدن به فروعات و غافل شدن از رسالت اصلی شایسته نیست و باید با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راه حل مشکلات مردم گام برداشت.
 
انتهای پیام
captcha