برگزاری دوره غیر حضوری آموزش عقاید قرآنی
کد خبر: 3842016
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
از سوی مؤسسه نورالمجتبی(ع) قم انجام می‌گیرد؛

برگزاری دوره غیر حضوری آموزش عقاید قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره جدید عیرحضوری آموزش عقاید قرآنی از سوی مؤسسه قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دوره جدید غیر حضوری آموزش عقاید قرآنی در قالب 65 جلسه آموزشی از طریق سامانه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) قم در حال برگزاری است.

این دوره در قالب چهار سرفصل با عناوین آخرین سفر سلسله مباحثی از معاد در قرآن با تدریس سیدمحسن میرباقری، کارشناس و پژوهشگر قرآنی طی 18 جلسه، سرفصل منادیان توحید با سلسله مباحثی از امامت در قرآن با تدریس سیدمحسن میرباقری، کارشناس و پژوهشگر قرآنی طی 16 جلسه تشکیل می‌شود.

همچنین سرفصل سفیران آسمانی بیان مباحثی از نبوت در قرآن و در قالب 15 جلسه با تدریس حجت‌الاسلام محمد حاج‌ابوالقاسم، حافظ و داور بین‌المللی مسابقات و سرفصل شکوه یکتایی در قالب ارائه مباحثی از توحید در قرآن با تدریس حجت‌الاسلام برنجکار، مدرس حوزه علمیه و طی 16 جلسه از دیگر مواردیست که طی این دوره آموزشی به آن پرداخته می‌شود.

یادآور می‌شود، هر کدام از این سرفصل‌ها مشتمل بر جزئیاتی است که در کنار آن خودآزمایی نیز از شرکت‌کنندگان اخذ می‌شود. سپس در پایان هر دوره نیز از مجموع مطالب ارائه شده، آزمون اخذ می‌شود.
همچنین علاقه‌مندان برای ثبت‌ نام در این دوره اینجا کلیک کنند.
انتهای پیام

captcha