برنامه‌های هفته دفاع مقدس در یزد اعلام شد
کد خبر: 3843190
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در یزد اعلام شد

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در یزد اعلام شدبه گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 27 شهریورماه در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران استان با هدف برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بر ضرورت پاسداشت حماسه‌های رزمندگان اسلام تأکید کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی به دلیل نیت خالص جوانان غیور ایران‌زمین که با لبیک به ندای رهبر خود برای دفاع از امنیت و استقلال کشور به جبهه نبرد حق علیه باطل شتافتند، دفاع مقدس نامیده شده است.

وی ادامه داد: حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و همه ما وظیفه‌داریم با بهره‌گیری از توانمندی‌های همه دستگاه‌ها، در این زمینه تلاش کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا، اجرای طرح عیادت، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، گل‌باران و عطرافشانی قبور مطهر شهدای استان، برگزاری همایش تجلیل از همسران و والدین شهدا، اعزام راویان ایثار و شهادت به مدارس و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله برنامه‌های دارالعباده به این مناسبت خواهد بود.

انتهای پیام

captcha