ایثارگران سمنانی در ۵۵ عملیات هشت سال دفاع مقدس شرکت کردند
کد خبر: 3843522
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

ایثارگران سمنانی در ۵۵ عملیات هشت سال دفاع مقدس شرکت کردند

گروه اجتماعی ــ معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان با بیان اینکه استکبار جهانی از مردم ایران می‌ترسد و با رویکرد انقلابی مردم دیگر دشمن توان مقابله با ایران را ندارد گفت: ایثارگران استان در ۵۵ عملیات هشت سال دفاع مقدس شرکت کردند.

استکبار جهانی، با رویکرد انقلابی مردم توان مقابله با ایران را ندارد

به گزارش ایکنا از سمنان، علی خالقیان، معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد(عج)، امروز، 30 شهریور در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه دستاوردهای رزمندگان در بقای انقلاب اسلامی ماندگار است، گفت: ایثارگران استان در ۵۵ عملیات هشت سال دفاع مقدس شرکت کردند.

وی  ادامه داد: از نظر پشتیبانی و حضور در جبهه استان سمنان خوش درخشیده که  در این راستا بیش از ۵۵ درصد از شهدای استان از قشر بسیجی و مردمی هستند و در هشت سال دفاع مقدس به جوانان اعتماد شد و این شخصیت‌های فرهیخته و دلاور در مقابله با دشمنان خوش درخشیدند.

خالقیان با تأکید بر اینکه بسیجیان جهادگر استان، برای اجرای طرح‌های عمران و آبادانی در سال‌های گذشته بی‌نظیر بودند، افزود: بیش از ۲ هزار طرح عمرانی با اقدام این جهادگران استان در مناطق جنگی و عملیاتی اجرا شد.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان با اشاره به اینکه استکبار جهانی از مردم ایران می‌ترسد و با رویکرد انقلابی مردم دیگر توان مقابله با ایران را ندارد، متذکر شد: مردم و مسئولان باید از سبک زندگی شهدا، آزادگان و ایثارگران الگو بگیرند و نباید نام و یاد این شخصیت‌های فرزانه به فراموشی سپرده شود.

وی با تأکید بر اینکه راهبردهای مختلف فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود، گفت: اتحاد و همدلی برای برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس ضروری است.

انتهای پیام

captcha