برگزاری مسابقات قرآن ایثارگران در دیواندره
کد خبر: 3843572
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

برگزاری مسابقات قرآن ایثارگران در دیواندره

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله شهرستانی سی‌امین دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده شهدا و ایثارگران امروز، ۳۰ شهریورماه در شهرستان دیواندره برگزار می‌شود.

محمد صدیق‌مرادی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرحله شهرستانی سی‌امین دوره مسابقات قرآنی ویژه خانواده شهدا و ایثارگران امروز، 30 شهریورماه در مسجد خلفای راشدین شهرستان دیواندره برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات قرآنی 35 نفر از فرزندان و همسران شهدا و جانبازان، پدران و مادران شهدا و خانواده جانبازان شرکت کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌های قرآنی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و تفسیر سوره اسراء برگزار شده است، بیان کرد: در این دوره از رقابت‌های قرآنی شاهد حضور تعدادی از آزادگان و جانبازان به صورت خانوادگی هستیم.

وی در پایان یادآور شد: کلاس آموزش قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر برای بانوان و آقایان به صورت مداوم در نمازخانه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره هر هفته پنج شنبه‌ها دایر می‌باشد.
انتهای پیام

captcha