تصویب مجوز فعالیت 4 مؤسسه در سازمان دارالقرآن + اسامی
کد خبر: 3843586
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
بهبودی بیان کرد:

تصویب مجوز فعالیت 4 مؤسسه در سازمان دارالقرآن + اسامی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم از تصویب مجوز چهار مؤسسه در هئیت رسیدگی به امور مؤسسات این سازمان خبر داد.

حسین بهبودی، مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ از برگزاری هشتمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات این سازمان خبر داد و گفت: در این جلسه درخواست پنج مؤسسه برای دریافت مجوز بررسی شد که مجوز چهار مؤسسه مورد تأیید و تصویب اعضا قرار گرفت.

بهبودی تصریح کرد: همچنین، در ادامه این جلسه، در رابطه با شیوه‌نامه نظارت و ارزشیابی که در سازمان تهیه و آماده شده است نیز بحث و تبادل نظر شده و تصمیماتی در این زمینه اخذ شد.

مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم بیان کرد: در این جلسه به تصویب اعضا، مؤسسات شمیم بهشت حافظان از استان اصفهان، رهپویان نورالمبین از استان خراسان رضوی(قوچان)، باران سحاب رحمت از استان تهران (پاکدشت) و نایبة‌الزهرا(س) از استان تهران(ملارد) مجوز فعالیت دریافت کردند.

بهبودی تصریح کرد: همچنین، درخواست مؤسسه مواهب‌الرحمن از اهواز نیز مورد بررسی اعضا قرار گرفت که به دلیل وجود برخی اشکالات، بنا بر این شد تا پرونده مؤسسه، برای رفع اشکالات ارجاع داده شود.
انتهای پیام

captcha