احداث گلزار شهدای گمنام ماسال در دو فاز یادمان و فرهنگی
کد خبر: 3843706
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

احداث گلزار شهدای گمنام ماسال در دو فاز یادمان و فرهنگی

گروه اجتماعی ــ فرماندار ماسال با بیان اینکه گلزار شهدای گمنام ماسال در دو فاز احداث یادمان شهدای گمنام و احداث موزه دفاع مقدس و غرفه‌های فرهنگی اجرایی می‌شود، گفت: این یادمان آبرو و نشانگر شهیدپروری مردم شهرستان است.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمدجواد عامر، فرماندار شهرستان ماسال امروز، 30 شهریورماه در نشست با خیرین و پیشکسوتان دفاع مقدس این شهرستان، با بیان اینکه گلزار شهدای گمنام ماسال در دو فاز احداث یادمان شهدای گمنام و احداث موزه دفاع مقدس و غرفه‌های فرهنگی اجرایی می‌شود، گفت: عملیات اجرایی احداث یادمان شهدای گمنام با تکیه بر ظرفیت‌های شهرستان آغاز شده است و انتظار داریم مردم شهیدپرور ماسال همانگونه که در دفاع مقدس پیشتاز بودند در احداث این یادمان نیز پیشرو باشند.

وی با اشاره به جایگاه و ارزش شهدای گمنام، تصریح کرد: این یادمان آبرو و نشانگر شهیدپروری مردم شهرستان است و همچنین از فضای موجود آن در زمینه‌های فرهنگی و تقویت ارزش‌های دفاع مقدس استفاده خواهد شد.

فرماندار ماسال خواستار مشارکت و پیشتازی خیرین در این امر معنوی شد و اضافه کرد: مردم شهرستان می‌توانند از طریق واریز کمک‌های خود به حساب مشترکی که به نام گلزار شهدای گمنام ماسال ایجاد شده است در این کار ارزشمند مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی، امام جمعه ماسال نیز، با اشاره به ایثارگری‌های مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس و پشتیبانی از جبهه‌های حق علیه باطل، گفت: در شرایطی که شهرستان ماسال در دوران دفاع مقدس هنوز شهرستان نشده بود، دارای ستاد پشتیبانی جبهه بود و کمک‌های مردمی به خط مقدم ارسال می‌شد.

وی با پیشتاز دانستن مردم شهرستان ماسال در تمامی امور خیر به ویژه عرصه دفاع مقدس، ابراز امیدواری کرد: در احداث یادمان شهدای گمنام ماسال نیز همچون دوران دفاع مقدس شاهد مشارکت گسترده مردم شهیدپرور شهرستان باشیم.

امام جمعه ماسال با اشاره به برخی محدودیت‌های اعتباری با توجه به تحریم‌های اقتصادی در اعتبارات دولتی، اظهار کرد: حتی اگر این محدودیت‌ها نیز وجود نداشت، باز هم بهتر بود که این امور فرهنگی رنگ و بوی مردمی داشته باشد؛ چرا که هر کجا مردم مشارکت داشته باشند اثرگذاری و موفقیت آن پروژه بهتر خواهد بود.

انتهای پیام

captcha