متحدان مقتدری در کشورهای دور و نزدیک داریم
کد خبر: 3843810
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

متحدان مقتدری در کشورهای دور و نزدیک داریم

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه ما امروزه با اقتدار ایستاده‌ایم، افزود: ما متحدین مقتدری در کشورهای دور و نزدیک داریم و هرجا که مقام معظم رهبری اشاره بفرمایند، این کشورها به صورت آتش به اختیار، دشمنان ما را به چالش می‌کشند.

متحدان مقتدری در کشورهای دور و نزدیک داریم

به گزارش ایکنا از خوزستان، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز مصادف با تجاوز کشور عراق به ایران است. این روز با ایثار و شجاعت شهدا تبدیل به افتخار ملی شد و باید این روز را به همه خانواده شهدا تبریک گفت.

وی افزود: سال گذشته حادثه تروریستی را شاهد بودیم که جمعی از همرزمان و مردم به دست پلیدترین گروه‌های داعشی و تکفیری به شهادت رسیدند.

شاهوارپور با بیان اینکه ترور در همه دنیا اتفاق می‌افتد، بیان کرد: بیش از 17 هزار شهید ترور داریم. دشمنان کور خوانده‌اند و این اقدامات کور، جز رو سیاهی برای دشمنان چیزی نخواهد داشت. تعدادی از مصدومان سال گذشته اکنون در میان ما هستند. خون شهدا جز تقویت اقتدار ملی چیزی برای ما ندارد و مایه افتخار و مباهات است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، نیروهای مرزبانی و همه نیروهای امنیتی و مسئولان و مردم محکم و استوار برای دفاع از دستاوردها تلاش خواهند کرد و با اقتدار ایستاده‌ایم. امروز ما متحدین مقتدری در کشورهای دور و نزدیک داریم. هرجا که مقام معظم رهبری اشاره بفرمایند، این کشورها به صورت آتش به اختیار، دشمنان ما را به چالش می‌کشند.

انتهای پیام

captcha