رژه نیروهای مسلح استان قزوین برگزار شد
کد خبر: 3843833
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
همزمان با سراسر كشور؛

رژه نیروهای مسلح استان قزوین برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ همزمان با سراسر کشور مراسم رژه اقتدار نیرو‌های مسلح استان قزوین به‌منظور نمایش توان نظامی و آمادگی نیرو‌های مسلح استان در محل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح استان قزوین برگزار شد

به گزارش ایكنا از قزوین، مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح استان قزوین هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس به‌منظور نمایش جلوه‌ای از قدرت ایمان، تعهد، توان نظامی و آمادگی نیروهای مسلح استان در محل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

در این مراسم که هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان سپاه و ارتش و نیروی انتظامی استان، مسئولان استانی، جمعی از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و از نزدیک صلابت و اقتدار نیروهای مسلح استان را به نظاره نشستند.

در ابتدای این مراسم با همراهی گروه‌های رزم نواز، مسئولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی به‌منظور ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در مقابل تمثال شهیدان پرافتخار کشور و استان قزوین قرار گرفتند و بار دیگر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رزمندگان دلیر ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان پرافتخار و عزتمند کشورمان تجدید میثاق کردند.

ایراد سخنرانی توسط آیت‌الله عابدینی امام‌جمعه قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین و سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با محوریت دفاع مقدس و اقتدار نیروهای مسلح از جمله بخش‌های این مراسم بود.

رژه جمعی از جانبازان دفاع مقدس از مقابل جایگاه آغاز بخش نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان قزوین بود و بعدازآن یگان‌های پیاده‌نظامی نیروهای سپاه پاسداران، لشگر ۱۶ زرهی، نیروی انتظامی و بسیج همیشه درصحنه و دیگر نیروهای فعال استان، یگان موتوری، زرهی و خودرویی با سازوبرگ خود از مقابل جایگاه رژه باشکوهی انجام داده و به‌صورت نمادین گوشه‌ای از تازه‌ترین ادوات و تجهیزات نیروهای مسلح و توان رزمی و دفاعی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

captcha