جنگ تحمیلی شکوفایی استعدادهای جوانان بود
کد خبر: 3843965
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

جنگ تحمیلی شکوفایی استعدادهای جوانان بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: جنگ تحمیلی شکوفایی استعدادهای جوانان بود و نشان داد که ابر‌قدرت‌ها از قدرت مردم می‌ترسند.

جنگ تحمیلی شکوفایی استعدادهای جوانان بود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح در تبریز، گفت: جنگ تحمیلی شکوفایی استعدادهای جوانان بود و نشان داد که ابر‌قدرت‌ها از قدرت مردم می‌ترسند.

وی ادامه داد: این جنگ اگرچه هزینه‌های مادی و معنوی زیادی برای ما ایجاد کرد اما تبلور غیرت مردم بود؛ چرا که دفاع مقدس فقط دفاع از خاک نبود بلکه دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌ها و در یک کلمه عمل به تکلیف الهی بود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، بیان کرد: آنچه از دفاع مقدس می‌بینیم روندی خارج از عرف تاریخ منازعات جهان بود و تثبیت شرایط اولین روزهای جنگ نشان می‌دهد جز با اتکاء به خداوند و گسترش فرهنگ دفاعی در نیروهایی مسلح امکان پیروزی در جنگ نبود.

امام جمعه تبریز، افزود: آثار غیرت و مقاومت مردم ایران را می‌توان در جبهه مقاومت مانند یمن، سوریه و عراق مشاهده کرد. دفاع مقدس ظرفیت و قابلیت عظیم مدیریت منحصر به فرد نظام دینی یعنی ولایت فقیه را به نمایش گذاشت.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با اشاره به اهداف دشمنان در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران گفت: حضور جانانه ارتش و سپاه و بسیج در عرصه دفاع مقدس تمام معادلات رژیم بعث عراق را تغییر داد؛ چرا که صدام برای فتح ایران حمله کرده بود و برای ماندن در خوزستان نیامده بود و انتظار ماندن در آنجا را هم نداشت.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: عضوگیری در مساجد و حضور در جبهه‌ها، قوای دفاعی و ایجاد روحیه ایثار و‌ تقوا را بیش از پیش تقویت و توطئه دشمنان را خنثی کرد.

انتهای پیام

captcha