دفاع مقدس چراغ راهی برای روشن‌بینی نسل جوان است
کد خبر: 3843967
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

دفاع مقدس چراغ راهی برای روشن‌بینی نسل جوان است

کانون خبرنگاران نبأ _ سرپرست تبلیغات اسلامی رباط کریم، در نشست هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی مساجد، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای اشاعه ارزش‌های دینی و چراغ راهی برای روشن‌بینی نسل جوان است.

دفاع مقدس چراغ راهی برای روشن‌بینی نسل جوان است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا؛ نبأ، حجت‌الاسلام ناصر حیدری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، 30 شهریورماه در نشست هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند و گران‌بهایی است که نباید اجازه داد یاد و خاطره شهدا در بین مردم به‌ویژه نسل‌های بعد انقلاب به فراموشی سپرده شود.
وی، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، افزود: سهل‌انگاری در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت با ضربه‌زدن به اصل نظام برابر است چرا که پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس

فرهنگ ایثار و شهادت بنا نهاده شده است.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، تصریح کرد: دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است و باید در گرامیداشت آن هرچه در توان هست به‌کار گیریم و با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر دین خود را به شهدا و رزمندگان این دوران به‌خوبی ادا کنیم.
در ادامه، هر یک از مدیران کانون‌های فرهنگی و تبلیغی تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم برنامه‌های خود را به این مناسبت اعلام کردند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha