برگزاری ۱۴ ویژه‌برنامه دفاع مقدس در بقاع متبرکه سمنان
کد خبر: 3843976
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

برگزاری ۱۴ ویژه‌برنامه دفاع مقدس در بقاع متبرکه سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف سمنان بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه تأکید کرد و گفت: ۱۴ عنوان ویژه‌برنامه دفاع مقدس در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

برگزاری ۱۴ عنوان ویژه‌برنامه دفاع مقدس در بقاع متبرکه سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، صبح امروز، 31 شهریور در جمع خبرنگاران از برگزاری ۱۴ عنوان ویژه‌‌برنامه هفته دفاع مقدس در بقاع متبرکه استان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی خبر داد و گفت: برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان، بقاع متبرکه و گلزار شهدای استان سمنان در هفته دفاع مقدس و برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های مهم این سازمان است.

وی دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه و نشست‌های بصیرتی با محوریت ترویج فرهنگ وقف و ازخودگذشتگی در دستور کار قرار دارد.

تدینی  متذکر شد: امروز ترویج روحیه ایثار و ازخودگذشتگی به‌عنوان یک ضرورت در جامعه احساس می‌شود زیرا براندازی انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین هدف دشمنان این سرزمین است که برای دستیابی به آن از هر نوع هجمه و توطئه‌ای دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام

 

captcha