ویژه‌برنامه‌های رادیو قرآن در ایام هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3844616
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
صلح‌جو تشریح کرد:

ویژه‌برنامه‌های رادیو قرآن در ایام هفته دفاع مقدس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر گروه‌ اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن، ویژه‌برنامه‌های این شبکه رادیویی در ایام هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

محمدهادی صلحجو، مدیر گروه‌ اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن، در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ گفت: هر روز صبح در برنامه صبحگاهی «تسنیم»، گفت‌و‌گویی با اساتید برجسته قرآنی کشور داریم که در سال‌های دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشتند هم توفیق همرزمی شهدا را داشتند و هم مدال جانبازی را به گردن آویختند.

مدیر گروه‌ اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن تصریح کرد: اساتید قرآنی حاضر در این برنامه هم از خاطرات سال‌های دفاع مقدس تعریف می‌کنند و هم آیت‌الکرسی را برای شنوندگان عزیز رادیو قرآن تلاوت می‌کنند.

صلحجو ادامه داد: همینطور در برنامه عصرگاهی «والعصر» نیز با اساتید قرآن حاضر در سال‌های دفاع مقدس گفت‌و‌گو خواهیم داشت. همچنین، برنامه «حکایت همچنان باقیست» در طول هفته دفاع مقدس هر روز از رادیو قرآن پخش می‌شود. این برنامه به آیات جهاد در قرآن کریم و فضیلت جهاد و شهادت می‌پردازد.

مدیر گروه‌ اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن در ادامه افزود: در بخش دیگری از این مجله ترکیبی، گذری بر گلزار شهدا خواهیم داشت و سعی بر این خواهیم داشت که نام و یاد شهدای عزیز را زنده نگه داریم.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین، برنامه دیگری نیز با عنوان «حکایت جاودانگی» در ایام دفاع مقدس از رادیو قرآن پخش می‌شود که در این برنامه به معرفی شهدای شاخص پرداخته و علاوه بر مرور زندگینامه و سیر اخلاقی آن‌ها، به مرور خاطرات ایشان در سال‌های دفاع مقدس پرداخته می‌شود. رادیو قرآن تلاش می‌کند که بدین ترتیب نام شهیدان و شهادت را نه تنها در هفته دفاع مقدس بلکه در تمامی ایام سال زنده نگاه دارد.
انتهای پیام

captcha