اربعین بیانگر نفوذ فرهنگ حسینی در قلوب ملت‌ها
کد خبر: 3844711
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

اربعین بیانگر نفوذ فرهنگ حسینی در قلوب ملت‌ها

گروه معارف- مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: راهپیمایی اربعین، با حضور میلیونی عاشقان حسینی بیانگر نفوذ فرهنگ حسینی در قلوب ملت‌های جهان است.

اربعین بیانگر نفوذ فرهنگ حسینی در قلوب ملت‌هابه گزارش ایکنا از مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز دوم مهرماه در همایش مسئولان، مدیران و مبلغان موکب‌های شهرهای مازندران در بابل، گفت: حضور میلیونی عاشقان حسینی در مراسم اربعین نشان‌دهنده نفوذ فرهنگ حسینی در قلوب ملت‌های جهان است که این فرهنگ به خنثی شدن بسیاری از توطئه‌های دشمنان منجر شده است.

وی با بیان اینکه، نفوذ گفتمان مقاومت در جهان موجب انزوای نظام سلطه در عرصه‌های مختلف شده است، افزود: امروز علیرغم همه توطئه‌های دشمنان، گفتمان انقلاب اسلامی که بر گرفته از فرهنگ حسینی است در جهان گسترش پیدا کرده است.
این مدرس حوزه علمیه مازندران اظهار کرد: در حمله پیروزمندانه مقاومت انصارالله یمن به مناطق استراتژیک سعودی‌ها نمونه‌ای از آیین اقتدار را به روشنی می‌توان دید.
وی با بیان اینکه، امروز فرهنگ مقاومت خاری در چشم استکبار جهانی است، افزود: تا کنون همه تلاش دشمن برای جلوگیری از نفوذ و گسترش این فرهنگ با شکست مواجه شده است.
اربعین بزرگترین راهپیمایی قرن
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه، حرکت میلیونی اربعین مهمترین و بزرگترین راهپیمایی در عصر جدید است، گفت: این اجتماع عظیم نشانه شکل‌گیری یک تمدن جدید اسلامی بر مبنای فرهنگ عاشورای حسینی است.

شکریان با اشاره به اینکه، دشمن از حضور بی‌نظیر و میلیونی ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به شدت هراسان است، افزود: امروز این حرکت عظیم میلیونی به نمایش اقتدار و عظمت امت اسلامی در برابر توطئههای دشمنان تبدیل شده است.
مدرس حوزه علمیه مازندران، اربعین حسینی را نمایش جوشش حسینی در برابر ظلم و استبداد زمانه دانست و بیان کرد: هیچ قدرت مادی نمیتواند موجب کمرنگ شدن این حضور بی‌نظیر شود.
انتهای پیام

captcha