برگزاری یادواره ۱۳۰ شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان
کد خبر: 3844912
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

برگزاری یادواره ۱۳۰ شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان

گروه سیاست و اقتصاد - یادواره ۱۳۰ شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان و گردهمایی بزرگ سنگرسازان بی‌سنگر جنوب شرق کشور امروز چهارشنبه، 3 شهریور در کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، عباس سعیدی مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان امروز چهارشنبه، 3 شهریور در این جلسه با تسلیت سالروز شهادت امام زین‌العابدین و گرامیداشت آزادگان، جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: در شهریور سال 59 رژیم بعث عراق به ایران حمله کرده و صدام قرارداد الجزایر را پاره کرد.
وی با بیان اینکه بعد از این رخداد نهادهایی مانند سپاه پاسداران، بسیج سازندگی، جهادسازندگی و ... در کشور شکل گرفتند افزود: همه این نهادها وظیفه سازندگی کشور را به عهده داشتند و جهاد سازندگی یکی از نهادهایی بود که وظیفه سازندگی روستاها را بر عهده داشت.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه قریب هزار و 300 شهید از خانواده جهاد تقدیم انقلاب شده است بیان کرد: بیش از 15هزار نفر در از این خانواده در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.
وی با بیان اینکه بیش از 85 درصد احتیاجات کشور در حوزه کشاورزی توسط جهاد تأمین می‌شود تصریح کرد: امروز نیز جهاد کشاورزی در جبهه اقتصادی از کیان کشور و نظام دفاع می‌کند.
یادآور می‌شود، بیست و نهمین همایش سنگرسازان بی‌سنگر جنوب شرق کشور و یادواره 130 شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان با پخش کلیپ، مداحی و برنامه‌های متنوع فرهنگی همراه بود.
انتهای پیام

captcha