اکنون نوبت اقدام قاطع در برابر عهدشکنی‌های اروپا است
کد خبر: 3845259
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰

اکنون نوبت اقدام قاطع در برابر عهدشکنی‌های اروپا است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه سلطانیه گفت: اکنون نوبت اقدام قاطع در برابر عهدشکنی‌های اروپا، عدم اعتماد به آنها و اتکا به توان داخلی است.

اکنون نوبت اقدام قاطع در برابر عهدشکنی‌های اروپا استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه به هفتاد و چهارمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل اشاره و اظهار کرد: فرانسه، انگلیس و آلمان از یک طرف بر علیه ایران بیانیه می‌دهند و از طرف دیگر مکرر با رئیس جمهور ایران دیدار و پیشنهاد مذاکره می‌دهند که البته این پیشنهاد مذاکره و حتی دیدار پوچ سران اروپا با رئیس جمهور نتیجه مقاومت و ایستادگی است.
وی با تاکید بر اینکه اروپا هم مثل آمریکا بدعهد است و در تحریم‌ها آمریکا را همراهی می‌کند، افزود: هدایت‌های مقام معظم رهبری و عدم اجازه مذاکره با آمریکا، دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت و مسئولان یکبار دیگر عدم شایستگی ترامپ برای مذاکره را به نمایش گذاشتند.
امام جمعه سلطانیه با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل خصوصا در انتقاد از سیاست‌های آمریکا و اروپا و حمایت از مردم یمن و شکست طرح معامله قرن خاطر نشان کرد: اکنون نوبت اقدام قاطع در برابر عهدشکنی‌های اروپا و عدم اعتماد به آنها و اتکا به توان داخلی است.
وی اتهام زنی آمریکا و اروپا مبنی بر دست داشتن ایران در حمله به تاسیسات نفتی عربستان را رد کرد و با بیان اینکه هیچ سند و مدرکی بر ادعای خود ندارند، افزود: اتهام زنی و بدعهدی اروپا و آمریکا تمام نشدنی است.
حسینی‌نسب با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و در جنگ اقتصادی هم همچون جنگ نظامی همه ارکان و دستگاه‌ها باید آرایش جنگی داشته باشند، تصریح کرد: هدف دشمن در جنگ اقتصادی فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم است و اخلالگران نظم اقتصادی یعنی محتکران، گرانفرشان و دلالان نیروی‌های نفوذی دشمن هستند.
وی اقدامات قاطعانه قوه قضائیه در برخورد با مفسدان را قابل تقدیر دانست و افزود: برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و حمایت از تولیدکنندگان به عنوان رزمندگان جنگ اقتصادی از اقدامات دستگاه قضاست و دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر احضار نماینده حقوقی یا وکیل مدیران در صورت لزوم در همین راستا است.
امام جمعه سلطانیه با اشاره به سالروز آغاز عملیات بزرگ ثامن‌الائمه برای شکست حصر آبادان و با بیان اینکه نتیجه ایستادگی‌ها و جانفشانی‌ها عزت، استقلال و امنیت کشور است، ادامه داد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی است.
وی با انتقاد از حذف نام شهدا از تابلوهای کوچه‌ها و خیابان‌ها و سر درب برخی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: کسانی که نام شهدا را حذف می‌کنند خیانتکارند و دستگاه‌های مربوطه باید عاملان را شناسایی و از مدیریت جامعه حذف کنند.
حسینی‌نسب با اشاره به روز آتش نشانی و ایمنی و تقدیر از آتش‌نشانان خصوصا در اطفای حریق در دو منطقه شهرستان سلطانیه گفت: مردم و خانواده‌ها از روشن کردن آتش در طبیعت خوددداری و در صورت ضرورت دقت لازم را داشته باشند.
انتهای پیام
captcha