سرافرازی امروز ایران مرهون مجاهدت شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است
کد خبر: 3845267
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

سرافرازی امروز ایران مرهون مجاهدت شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به موضع رییس جمهور کشورمان در سازمان ملل در خصوص مقابله با تحریم‌های ظالمانه، گفت: سرافرازی امروز ایران مرهون مجاهدت شهدا و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

سرافرازی امروز ایران مرهون مجاهدت شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز 5 مهر ماه در جمع نمازگزاران ایلامی مصلی امام خمینی(ره) اظهار کرد: رییس جمهور در سازمان ملل در خصوص تحریم‌ها اعلام کرد که ایران اسلامی زیر فشار تحریم هیچگاه پای مذاکره نخواهد آمد، این سخن اگرچه باید با لحن تنددتر بیان می‌شد ولی مناسب بود.
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص تحریم های ثانویه اشاره کرد و ادامه داد: به فرموده ایشان غربی‌ها قابل اعتماد نبوده و باید از آنها قطع امید کرد و این راهبردی است که رهبری برای مسوولان ترسیم کرده اند.
خطیب جمعه ایلام اظهار کرد: دلبستن به اروپایی ها فایده ای نداشته چراکه آمریکا ۱۸ ماه است برجام را نقض و مابقی کشورهای غربی نیز هیچ اقدامی نداشته اند.
کریمی‌تبار یادآور شد: غربی‌ها بتازگی و از روی گستاخی بیانیه ای صادر و بدون هیچ مدرکی ایران را عامل حمله به تاسیسات نفتی عربستان محکوم و با این تهمت از ایران خواسته اند پای مذاکره بیاید.
وی با تاکید بر اینکه غرب قابل اعتماد نیست، افزود: کشورهای اروپایی که نقش میانجی گری را باید ایفا کنند اکنون علیه ایران بیانیه صادر کرده اند.
وی گفت: غربی ها در حمله به یمن که در طول سالهای اخیر زیر بمباران بمب و موشک بوده و زیرساخت‌های آن نابود شده، ۹۰ هزار شهید داشته و ۸۵ هزار نفر از مردم این کشور به خاطر فقر جان سپرده اند هیچ واکنشی نداشته و تنها ابراز تاسف کرده اند.
امام‌جمعه ایلام اظهار کرد: اما اکنون که یمن قصد توقف صادرات نفت خود را اعلام کرده صدای غرب و واکنش آنها را به همراه داشته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز سرافرازی ایران مرهون مجاهدت شهدا و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است و یاد و نام انها همواره در کشور زنده خواهد ماند.
کریمی‌تبار گفت: حرکت خزنده با دستانی مرموز که در برخی مناطق کشور برای محو نام شهدا در کشور انجام گرفت توطئه ای بیش نبود و راه به جایی نخواهند برد.
خطیب جمعه ایلام گفت: شهدا با ایثار و شجاعتشان دشمن را شکست دادند و خودشان به مقام عالی رسیدند که فراتر از درک و فهم ماست.
وی اظهار کرد: هنوز برخی چهره های ناپاک که نقاب دارند و علیه نظام اقداماتی انجام می دهند وجود داشته که مسوولان باید هوشیار بوده و ساده از آن عبور نکنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان کرد: خوشبختانه این افراد در استان ایلام وجود ندارند ولی در سایر مناطق کشور که با همدستی عوامل بیگانه اقداماتی انجام می دهند باید مراقب بود.
انتهای پیام
captcha