زائران آذری اربعین با ۱۲۰ دستگاه اتوبوس عازم عراق می‌شوند
کد خبر: 3845387
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

زائران آذری اربعین با ۱۲۰ دستگاه اتوبوس عازم عراق می‌شوند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از پیش‌بینی ورود ۱۲ هزار زائر اربعین اتباع جمهوری آذربایجان از گمرک بیله‌سوار برای عزیمت به عراق خبر داد و گفت: این زائران با ۱۲۰ دستگاه اتوبوس عازم عراق می‌شوند.

زائران آذری اربعین با ۱۲۰ دستگاه اتوبوس عازم عراق می‌شوندعلی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد:  در راستای خدمات‌رسانی به زائران حسینی نمازخانه اهل بیت(ع) پایانه مرزی بیله‌سوار آماده پذیرایی و استقبال از زائران کشور‌های حوزه قفقاز، روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان است.

وی از پیش‌بینی ورود ۱۲ هزار زائر اربعین اتباع جمهوری آذربایجان از گمرک بیله‌سوار برای عزیمت به عراق خبر داد و گفت: این زائران با ۱۲۰ دستگاه اتوبوس عازم عراق می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین وسایل حمل و نقل زائران انجام شده و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود که امیدواریم برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تحقق یابد.

رحمتی گفت: سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ اتباع آذری در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی حضور داشتند که با ۷۵ دستگاه اتوبوس خدمات جابجایی آن‌ها تأمین شد و موکب و ایستگاه صلواتی برای زائران اتباع جمهوری آذربایجان در گمرک بیله‌سوار تا اربعین حسینی دایر خواهد بود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی و جلب رضایتمندی آنان به‌عنوان اولویت اساسی مطرح است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه موفق عمل کرده و به تمامی اهداف خود در راستای میزبانی شایسته از زائران جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: امسال نیز انتظار می‌رود همانند سال‌های گذشته راهپیمایی اربعین حسینی به‌صورت باشکوه و منظم برگزار شود و شاهد برگزاری اجتماع عظیم حسینیان به‌صورت جهانی باشیم و در دستگاه اباعبدالله‌الحسین(ع) بتوانیم به‌عنوان کوچک‌ترین عضو خدمت کرده باشیم.

انتهای پیام

captcha