«ما مردم» اتهامات آمریکا و عربستان علیه ایران را بررسی می‌کند
کد خبر: 3845465
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

«ما مردم» اتهامات آمریکا و عربستان علیه ایران را بررسی می‌کند

گروه هنر ــ در پی حملات پهپادی اخیر یمن به تأسیسات آرامکو در عربستان سعودی، اتهامات آمریکا و عربستان درباره دست داشتن ایران در این حملات در برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایکنا، این برنامه که هر هفته به تهیه‌کنندگی عاطفه سادات دربندی روی آنتن می‌رود، ضمن بحث پیرامون احتمال بروز جنگی نظامی میان عربستان و متحدانش با ایران، کاهش ۵۰ درصدی تولیدات نفتی عربستان در پی حملات اخیر را بررسی می‌کند. در ادامه این برنامه ضمن اشاره به افزایش قیمت نفت در بازار‌های جهانی در پی این حملات، موضع آمریکا در قبال درگیری احتمالی میان عربستان و ایران و سیاست‌های ضدایرانی ترامپ از آغاز ریاست جمهوری‌اش تا امروز مورد نقد و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

این برنامه همچنین ضمن واکاوی تلاش‌های ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده میلادی و تلاش‌های وی برای کاهش حضور و درگیری نظامی آمریکا در کشور‌های مختلف دنیا برای بالا بردن شانس پیروزی در انتخابات به بحث و گفت‌‌وگو پیرامون تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران و تبعات آغاز جنگی دیگر در منطقه بر وضعیت خاورمیانه و جهان می‌پردازد.

«ما مردم» شنبه ۶ مهر ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت ۲۳:۰۰ بامداد، ۰۷:۰۰ و ۱۸:۰۰ و سه شنبه ساعت ۰۳:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.
 
انتهای پیام
captcha