توصیه‌های رهبری؛ آغازگر فصل جدیدی در فعالیت‌های گروه‌های جهادی
کد خبر: 3845609
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
رئیس بسیج سازندگی بیان کرد:

توصیه‌های رهبری؛ آغازگر فصل جدیدی در فعالیت‌های گروه‌های جهادی

گروه اجتماعی ــ رئیس بسیج سازندگی با اشاره به دیدار برخی از گروه‌های جهادی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در چندماه گذشته، گفت: این دیدار و توصیه‌های رهبرمعظم انقلاب فصل جدیدی را در فعالیت‌های گروه های جهادی به وجود آورد.

توصیه‌های رهبری فصل جدیدی در فعالیت‌های گروه‌های جهادی به وجود آوردبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محمد زهرایی، رئیس بسیج سازندگی، امروز، 7 مهر در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، گفت: بر اساس نظرسنجی‌ها، خراسان‌جنوبی در شاخص ‌تدین و ولایتمداری همواره در سطحی بالا قرار دارد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی بزرگی برخوردار و استانی علم‌خیز است، افزود: این استان سرمایه‌های بزرگی اجتماعی را  درخود جای داده است.

زهرایی با اشاره به دیدار برخی از گروه‌های جهادی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: یکی از خواست‌های رهبری معظم تبدیل شدن گفتمان جهادی به یک گفتمان عمومی در جامعه و حضور بیشتر جوانان در این گروه‌ها بود که این دیدار و توصیه‌های رهبرمعظم انقلاب فصل جدیدی را در فعالیت‌های گروه‌های جهادی به وجود آورد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند کار، جهاد و خدمتی که توسط گروه‌های جهادی در نقاط مختلف کشور و در حوزه‌های مختلف صورت می‌گیرد باید به شیوه‌ای هنرمندانه و خلاقانه منعکس شود.

زهرایی بیان کرد: سازمان بسیج مستضعفین فعالیت‌های خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی دارد که خیر و برکت برای جامعه به ارمغان آورده است.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به هشت هزار رشته قنات استان، گفت: درحال حاضر یک سوم آن خشک شده است و محصولات استراتژیک چون عناب، زرشک و زعفران از ظرفیت‌های مهم استان علی‌رغم همه خشکسالی‌های به وجود آمده است.

وی افزود: خراسان‌جنوبی در حال حاضر در ریل توسعه قرار گرفته و با استفاده از از پتانسیل‌هایی معادن زیرزمینی می‌توان این حرکت توسعه را سرعت بخشید.

انتهای پیام

captcha