تهران؛ میزبان اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی
کد خبر: 3845748
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

تهران؛ میزبان اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی

گروه بین‌الملل ــ سومین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی «یادواره شهید محمد الدُرِه» پنج شنبه، 11 مهرماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ستاد خبری سومین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، این اجلاس به همت اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری به منظور گرامیداشت سالروز شهادت محمد الدُرِه به دست اشغالگران رژیم صهیونیستی در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار می‌شود.

در این اجلاس که با حضور جمعی از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی، نوجوانان و جوانان ایرانی و جوانان حامی مقاومت اسلامی فلسطین از کشورهای فلسطین، لبنان، عراق، سوریه، یمن، نیجریه، تاجیکستان، ترکیه، افغانستان، سریلانکا، هندوستان، مالزی، پرو، شیلی، برزیل، ترینیداد و توباگو و... برگزار می‌شود، پیام یکی از رهبران ارشد جنبش حماس قرائت خواهد شد.

نخبگان، فعالان و شخصیت‌های داخلی و خارجی حوزه فلسطین نیز در اجلاس حضور خواهند یافت و نمایندگان جنبش حماس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین و برخی شخصیت‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در آن سخنرانی می‌کنند.

همچنین دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سازمان فرهنگی هنری و شهرداری تهران و الحملة العالمیة للعودة الی فلسطین(کمپین جهانی بازگشت به فلسطین) در برپایی سومین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام

captcha