۱۱ مهر؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در کلاس‌های قرآن حرم بانوی کرامت
کد خبر: 3845767
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

۱۱ مهر؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در کلاس‌های قرآن حرم بانوی کرامت

کانون خبرنگاران نبأ ــ آخرین مهلت ثبت‌ نام و نام‌نویسی خواهران در کلاس‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌ بیت(س) 11 مهرماه اعلام شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ خواهران علاقه‌مند به حضور در کلاس‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌ بیت(س) تا ۱۱ مهرماه فرصت دارند، برای ثبت‌ نام در کلاس‌های این مرکز به‌صورت اینترنتی و حضوری اقدام کنند.

کلاس‌های قرائت خواهران در فصل پاییز شامل کلاس‌های ترتیل مقدماتی، تجوید سطح یک، تجوید سطح دو، روخوانی و روان‌خوانی و کارگاه‌های تجوید ویژه خواهران بزرگ‌سال، جوان و نوجوان می‌شود.

حفظ آزمایشی، مشکات(چهارساله) تثبیت، موضوعی، صحیفه سجادیه، حکمت‌های نهج‌البلاغه، آزمایشی محصلان و آزاد از کلاس‌های آموزشی خواهران در رشته حفظ در فصل پاییز است.

کلاس‌های معارفی خواهران در فصل پاییز نیز شامل کلاس‌های احکام بانوان، احکام عمومی، صحیفه سجادیه، سبک زندگی اسلامی، مهدویت، آیین همسرداری، تربیت کودک، تربیت نوجوان، تفسیر سور منتخب قرآنی(حمد، فاطر و لقمان)، تغذیه سالم از دیدگاه آیات و روایات، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه( نامه‌ها) ترجمه و مفاهیم ادعیه و زیارات ( قرآن صاعد)، عقاید، مهدویت، احکام نوجوان و مصحف( جز یک تا نیمه جز چهار) می‌شود.

این کلاس‌ها در طول یک ترم تحصیلی تا پایان فصل پاییز برای فراگیران برگزار خواهد شد و همچنین کلاس‌های ویژه کودکان و نوجوانان نیز در روزهای پنجشنبه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس‌های قرآنی و معارفی مرکز می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس گرفته و یا به صورت حضوری به واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث واقع در شبستان نجمه خاتون(س) مراجعه کنند.

جلال بیطرفان

انتهای پیام

captcha