مساعدت مسابقات قرآن کریم همچنان میسر است
کد خبر: 3845893
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

مساعدت مسابقات قرآن کریم همچنان میسر است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: نهادهای استان اصفهان هنوز برای مساعدت و کمک به برگزاری چهل و دومین دوره از مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان فرصت دارند.

به گزارش ایكنا؛ به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسین بلک اظهار داشت: در پرتو قرآن و استفاده از این کتاب آسمانی همه فعالیت ها و امور به خوبی و به بهترین شکل پیش می رود و بر این اساس به لطف خداوند و قرآن کریم توانستیم به خوبی از ظرفیت سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و نهادهای فرهنگی شهر اصفهان برای برگزاری این دوره از مسابقات استفاده کنیم.

وی افزود: تقسیم کار درون مجموعه‌ای موجب پیگیری همه بخشهای مسابقه در اصفهان شد و کمیته‌ها به درستی توانستند فعالیت های خود را در راستای برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات را سازماندهی کنند؛ پیگیری کارها در میدان عمل و تدابیر کمیته پشتیبانی موجب ایجاد سهولت در بخش های اجرایی مختلف مسابقه شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان داشت: در بخش هایی که باید با سایر دستگاه ها ارتباط می گرفتیم جلسات متعددی را تشکیل دادیم و به سرعت مسئله تردد و ترابری، پذیرایی، استقبال و اسکان متسابقین را هماهنگ کردیم.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی بخش مهم دیگر فعالیت ما در برگزار کردن چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم بود که خوشبختانه با توجه به سلیقه مردم اصفهان، هماهنگی های خوبی در این زمینه ایجاد شد.

بلک تصریح کرد: با توجه به محدودیت زمانی که برای برگزاری این دوره از مسابقات داشتیم فرصت برگزاری جلسات مداوم با سازمان ها و نهادهای مختلف استان را نداشتیم اما نهادهای استان اصفهان هنوز برای مساعدت و کمک به برگزاری چهل و دومین دوره از مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان فرصت دارند.

بلک افزود: آیت الله طباطبایی نژاد به عنوان امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان زحمات و الطاف زیادی نسبت به این دوره از مسابقات داشتند و ما از ایشان تشکر می کنیم و حمایت تمام قدی از مسابقات داشته اند؛ همچنین رسانه های مختلف استان اصفهان فعالیت خوبی در راستای اطلاع رسانی مسابقات قرآن کریم داشتند.

انتهای پیام

captcha