ملت ایران به دلسوزی دشمن نیاز ندارد/ مردانه ایستاده‌ایم
کد خبر: 3845902
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵

ملت ایران به دلسوزی دشمن نیاز ندارد/ مردانه ایستاده‌ایم

گروه فرهنگی ــ مشاور فرماندهی کل قوا، گفت: ملت ایران حتی به دلسوزی دشمن نیاز ندارد و از حق خود عدول نخواهد کرد.

ملت ایران به دلسوزی دشمن نیاز نداردبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار حسین دهقان، مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی، ظهر دیروز، هفتم مهرماه در همایش «نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس شهرستان بابل» با بیان اینکه ملت ایران ملتی آرمان‌خواه است، اظهار کرد: نباید شهدایی چون سردار سجودی که امروز از سردیس آن رونمایی شد و از اسطوره‌های دفاع مقدس است به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: پایه و اساس حاکمیت در جامعه امروزی کرامت انسانی است و دشمن باید بداند که ما در مقابل هر تجاوزی درس بزرگی به متجاوز می‌دهیم و ملت ایران زیر بار هیچ ذلتی نخواهد رفت و در مقابل زورگویان که به ظاهر دارای قدرت مادی هستند، تسلیم نخواهند شد.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوره دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح با بیان اینکه حضور مردم، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جوانان در دوران دفاع مقدس تعیین کننده بود، بیان کرد: دشمن به‌دنبال آن است که با گرفتن چنین ظرفیت‌هایی، حصرهای مختلف را بر این کشور تحمیل کند تا بتواند ذلت را بر این ملت حکم‌فرما کند.

وی با بیان اینکه، ملت ایران حتی به دلسوزی دشمن نیاز ندارد و از حق خود عدول نخواهد کرد، افزود: دشمن می‌خواهد به ملت ایران القا کند که مسیر شما رفاه و آسایش به‌دنبال ندارد و برای دستیابی به امکانات و رفاه و آسایش باید تمکین کنید.

دهقان گفت: دشمن می‌خواهد به ملت ایران بگوید که دوره انقلابی بودن تمام شده و دوره جدید، دوره عرفی بودن است و می‌خواهند ملت ایران بپذیرد که جایی برای ایدئولوژی مذهبی در دنیای امروز وجود ندارد و نسخه غلط خویش را برای این ملت الگوسازی کند.

وی ادامه داد: دشمن درصدد آن است که برای ملت ایران تبیین کند که استقلال هزینه‌های گزافی به‌دنبال خواهد داشت و دشمنان به‌دنبال حذف شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

دهقان تصریح کرد: در جامعه امروزی ما نیاز به احیای فرهنگ شهادت، ایثار و روحیه شهادت‌طلبی داریم و آن چیزی است که رمز موفقیت ملت ایران در دوران دفاع مقدس بوده  و اکنون ترویج آن احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس نباید اجازه کمرنگ شدن ارزش‌های دفاع مقدس را بدهند، افزود: امروز اگر این مسئولیت ایجاد شده را امانت تلقی کنیم زیر بار بداخلاقی‌های صورت گرفته نخواهیم رفت و با تمام جراحت‌های ایجاد شده بر اذهان عمومی جامعه و تمام بداخلاقی‌هایی که به‌عنوان ارزش شناخته شده، شانه خالی نخواهیم کرد و دشمن بداند مردانه ایستاده‌ایم.

انتهای پیام

captcha