فردا؛ مرحله نهایی بیست‌وچهارمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی
کد خبر: 3845925
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

فردا؛ مرحله نهایی بیست‌وچهارمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

گروه مسابقات ــ آزمون بخش کتبی مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی فردا، 9 مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ آزمون بخش کتبی مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی فردا سه‌شنبه، ۹ مهرماه، ساعت ۱۰ به صورت همزمان در سراسر کشور و واحدهای مختلف دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

این مرحله از مسابقات در رشته‌های مختلف سیره معصومین(ع)، احکام (آقایان و بانوان)، سبک زندگی، پرسمان قرآنی، حفظ موضوعی قرآن، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و ... برپا می‌شود که نتایج آن نیز ظرف مدت کوتاهی پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

همچنین، پیش از این نیز تاریخ برگزاری بخش شفاهی این دوره از مسابقات روزهای ۱۶ تا ۱۸ مهرماه جاری اعلام شده بود که به دلیل مشکلات بودجه‌ای احتمال به تعویق افتادن این بخش از مسابقات وجود دارد که در این صورت، اخبار مربوط به این بخش اطلاع‌رسانی خواهد شد.

یادآور می‌شود، در بخش شفاهی مسابقات که سه بخش است، مسابقات بخش دانشجویان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، مسابقات بخش اساتید در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۵ جزء، ۱۵ جزء و کل قرآن و مسابقات بخش کارکنان دانشگاه نیز در رشته‌های ترتیل، تحقیق، حفظ جزء آخر، حفظ ۵ جزء و ۱۰ جزء اول قرآن برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha