افتتاح مدرسه خلیج فارس در ثلاث باباجانی
کد خبر: 3846024
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

افتتاح مدرسه خلیج فارس در ثلاث باباجانی

گروه اقتصاد ــ مدرسه خلیج فارس (بانک قرض الحسنه مهرایران) طی آیيني با حضور وزير آموزش و پرورش، استاندار کرمانشاه، رييس سازمان نوسازي مدارس کشور و جمعي از مسئولين استاني، در شهرستان زلزله زده ثلاث باباجاني افتتاح شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مدرسه خلیج فارس شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی ۸ کلاس درسي دارد که هزينه ساخت و احداث آن را کاركنان بانك قرض الحسنه مهرايران به ارزش چهارميليارد و پانصد ميليون ريال پرداخت كرده اند.
این مدرسه، در آیینی متمرکز و همگام با ۷۲ مدرسه ساخته‌شده ديگر بعد از زلزله در اين شهرستان، در اولين سفر محسن حاجي ميرزايي وزير آموزش و پرورش به استان کرمانشاه افتتاح شد.
ساخت ۳ باب مدرسه در روستاهای سوخور عبدی، بابارستم و ژاومرگ سفلی از توابع شهرستان زلزله زده گیلانغرب به اعتبار چهار ميليارد و پانصد ميليون ريال از ديگر اقدامات بانک قرض الحسنه مهرايران در استان کرمانشاه است که هزينه آن ازمحل بودجه تبليغات بانک تقبل شده و تاكنون بالغ بر ۶۰ درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.
همچنین، این بانک در راستای تحقق مسئولیت هاي اجتماعي خود و حمايت از توسعه عدالت تحصيلي در مناطق کمتر برخوردار کشور به احداث مدرسه ۴ کلاسه روستاي كهنانيكش بخش دشتياري استان سيستان و بلوچستان نيز اقدام كرده است.
اعتبار این پروژه ۵ میلیارد ریال پيش بيني شده است که ازمحل بودجه تبليغات بانک قرض الحسنه مهرايران پرداخت شده و تاکنون بالغ بر ۸۰ درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.

انتهای پیام
captcha